5 Şubat 2010 Cuma

SAW UGG

devam edecek...

11 yorum:

kupa kızı* dedi ki...

güzel olmuş yine(:

*kelime jonglörü* dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Larien dedi ki...

AHAH. çok güzel ya :D

Lulu dedi ki...

Tek bir gün bilgisayardan uzaktaydım yine döktürmüşsün Stickcim:)Ama olmaz ki her önüne geleni kesersen sana sevgili mi dayanır?Nerede kaldı özgürlük nerede insan hakları?Çok sadist gördüm seni:D

•düşler kon∫erves¡• dedi ki...

:o)

Finduilas dedi ki...

dehşet. :D

stickman dedi ki...

teşekkürler gençler :) maceramız üçüncü ve son bölümüyle devam edecek. ondan sonrada uggye ve ugg giyenlere tek laf etmeyecem. gerçi laf etmedimde, tek çizgi çizmeyecem diyim. niye çizdiğimi de bilmiyom gerçi.

buna sadistlik diyosan üçüncü bölümü kesinlikle görmelisin be lulum :D tarantino tadında olacak :D bu filan ne ki, bu susam sokağı tadında bişi işte :p

yejades dedi ki...

allah seni bildiği gibi yapsın emi :D ne çok güldüm bea :D

Berrin'deniz' dedi ki...

bu ugg ler 3 4 sene önce modaydı avrupada :) bu sene patlamış türkiyede. o zamanda giymedim şimdide giymem ..kaba, dağlı bir görüntüsü var. eline sağlık iyi etmişssin kesmekle:)testeredeki maskenin çizimi ise harika olmuş.

Daçe dedi ki...

of ugg ya.. işte budur. :)

stickman dedi ki...

gül yejades gül :) gülümsemenin yakıştığı insanlardansın vesselam. gerçi gülmek her insana yakışır yauv :)

berrin ablam bunu şimdi mi söylüyosun? önceden söyleyeydin ya be ablam, girerdik seninle ugg bot işine. hem ben o zaman halkı ugg kullanımına yöneltici şeyler çizerdim. içten içe, ağızdan ağıza pazarlama çalışmamızıda yapardık. sonra ver elini maldivler. ah be ablam :D

eyvallah Daçe :)