4 Ağustos 2011 Perşembe

orospu çocukları

klavyemiz bozulduğu zaman sanal klavye ile idare edebiliyoruz fakat monitör bozulduğu zaman sanal monitör hizmeti sunulmuyor bize ve acı çekiyoruz. tabi ki de bu windows'un ve dolayısıyla bill gates ibnesinin büyük bir orospu çocukluğudur.

başka bir orospu çocuğundan daha bahsetmek istiyorum. haziran aynının sonunda domates, biber, patlıcan ve kabak fidesi eken beyinsiz orospu çocuğundan. bahçesinin yarısına çim yarısına da sebze fideleri ekti. haziranın sonunda. sadece öğlen bir iki saat güneş alan bi yer. çok şanslıyla üç dört ay sonra belki bi kaç domates ve biber alabilecek ve bunun için o bölgeyi hergün hayvan gibi suluyor. sulamayı da bilmiyor orospu çocuğu. sanki çim sular gibi eliyle hortumun bir kısmını kapatarak tazyik vererek suluyor. aklınca iş yapıyor. harcadığı temiz içme suyunun parasıyla haftalık 3 kilo domates ve 3 kilo biber alabileceğinden eminim. bu yüzden o cahil piçe feci şekilde sinirleniyorum. içimdeki tyler durden uyanıp gece o fidelerin hepsini yol diyor. sabah adam dükkana geldiğinde ebesinin amını görsün diyor fakat bu olaydan sonra o kısma da çim ekme ve akabinde tüm bahçeyi yan apartmanın birbirinden orospu çocuğu, birbirinden piç çocuklarının futbol sahası yapacağını bildiğimden bu anarşist eylemden vazgeçiyorum.

son ve en büyük orospu çocuğu da fifa 2011 oyunun hakemi. beni bu kadar sinirlendiren esas etmen o. kendisi fanatik bir barça taraftarıdır. barçanın yaptığı faulleri asla çalmaz. barça oyuncularına dokunduğun an faul çalar, kırmızı kart verir. beni öyle sinirlendiriyor ki çaldığı düdükler... yere, duvara filan vuruyorum. çaldığı, çalmadığı düdüklere o kadar çok sinirleniyorum ki artık bi oyun psikopatına dönüşmemek için o oyunu oynamama kararı aldım.

6 yorum:

Jano dedi ki...

bu aralar evde ne var ne yok kırma moduna girmissin, twitterdan da goruyorum zaten :)

bu monitor var ya buyuk bela, benim pcde bir sorun yok da babamin pc mesela zart diye kapaniyor, ekran kartinda sorun var. ana avrat duz gidiyoruz ne zaman kapansa. anasini satiyim onceden desene kapanacam ben belgeleri kaydet, yoksa s.ki tutarsin diye. demiyo gavat. isin ortasinda cat diye kapaniyo.

bu fifa hakemlerinin allah belasini versin, bi de nbadeki serefsizlerin. fifada barca, nbade lakers tutar bu ibnetorlar. oyun oynarken cok deli oluyorum, o videolari olan klavyeleri kiran cocuklara donuyorum. joystick firlatmisligim var sinirden :D

ha bi de bu aralar bag bahce isiyle ugrasiyorum babamla, ne yazdiysan benle alakali oldu hehe. o zebze dusmanlari gelsin de iki sulama gosteriyim ben onlara..

stickman dedi ki...

sizin durum daha boktanmış. ben ekranın rengi soluk olduğu zaman yine interneti kullanmak için idare edebiliyorum, sadece dizi, film falan izleyemiyorum.

nba oyunu derken nbalive serisini filan kastediyorsun sanırım çünkü yıllardır 2k serisi oynarım ben tek bir hakem hatası görmedim. bu arada lakerslıyım :D çoğu maçta nerdeyse iki takımda faul kullanmadan maçı bitirebiliyor. ama bir Joe Crawford gerçeği vardır ki, ondan tırsım tırsım tırsarım. gerçi oyunda hakem olarak var mı ona hiç dikkat etmedim.

yskiyak dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
stickman dedi ki...

fifa11 de hakemler ev sahibi takıma da inanılmaz kıyak geçiyor. ev sahibi bi de barça olursa maçı hiç oynamamak ve sinir krizine girmemek daha cazip.

No More Virgilius dedi ki...

FIFA 11, ayrıca Inter'i de sürekli kayırıyorlar, o. çocuğu olup olmadıklarını bilmiyorum ama kanaatimce italyan erkeği takıntılı ibne bu FIFA hakemleri.

stickman dedi ki...

eğer bi daha rakip barça alırsa inter'i alıp bi de öyle deneyim. eğer yenersem fifa11 hakemlerinin italyan erkeği takıntılı ibneler olduklarına kesin emin oluruz.