25 Kasım 2009 Çarşamba

ben bu ipi elimle goparırım!

  • bence yaklaşan kurban bayramı tüm milletimiz açısından önemli bir sınav. bol bol bayramın mübarek olsun diyip, bol bol öpüşecek miyiz? acaba?? bizi öpmek için hırs ve şiddetle üstümüze yürüyenleri nasıl geri çevireceğiz? ya bu gelenekleri elimizin tersiyle itip; banane abicim, yemişim bayramını, ben sağlığıma bakarım, adet madet tanımam, lanet olasıca domuz gribi filan olmak istemiyorum diyeceğiz... yada, amaan gııı nolacak, gel bağayım muccuk ohh muccuk ohh datlum benim, lahmacun yerim bişey olmaz mı diyeceğiz? he? napacağız bi diyiverin hele?
  • İstanbul valisi Muammer Güler niye çatapat patlar gibi konuşuyo ya? hani küçükken bakkallardan alıp yere sürterek patlattığımız çatapatlar gibi. dururup durup ard arda patlar ya. aynen öyle konuşuyo. De ğer li basınmensuplarımız partırpartırpatır... is tan buldameydanagelenbuolayın patır patırpatır... çem ber da ralıyorpatırpatırpatır....
  • bence bana bir milyon dolar verseler istiklal caddesini bi baştan bi başa çırılçıplak koşarım. nolacak ki abi, zaten beni orda kim görüp tanıyacak. hızlıca koşar geçerim. sonra da bir milyon doların keyfini çıkarırım. bence size verseler bir milyon dolar, sizde çıplak koşarsınız. kime versen koşar. reddetmez. bir milyon dolar ya ne demek abicim. hem sonra utanacak olsan bile yüzünü ameliyatla değiştirirsin. hadi ona ikiyüzbin dolar verdin diyelim, geriye kaldı sekizyüzbin dolar. ohh lan miss gibi. hadi vicdanını rahatlatmak için üçyüzbin doları da bağışla. sana kaldı beşyüzbindolar. dehşet bişi.

11 yorum:

0z-T dedi ki...

Ne yalan soyleyeyim ben de kosarim. Kosmakla kalmaz halay da cekerim.
Kosmam diyen olursa da inanmam ^.^

Berrin'deniz' dedi ki...

ya gecen sene yada ondan once kurban bayramı yazın vardı..yıne o tatda bir yazı patlatırsan dönüşümde okurum..tam malzeme bu bayram senın ıcın :)))

vali ile ilgili tespıte bayıldım..yani gülmekten ;)

Şirvan dedi ki...

* Bayramları hiçbir zaman sevmemişimdir. İnsanları öpmek de ayrı bir dert zaten.
* O adam konuşurken ben sinir oluyorum evde. hiç yakışmıyor bir valiye.
* Sen koş, bağış yapacağın bölümden 100 bin dolarcık da hesabıma yollayıver (50 bin de olur):))

Adsız dedi ki...

ben koşmam. valla.

Lulu dedi ki...

Stickcim,benim çocukluğum Kasımpaşa ve Beyoğlu'nda geçti.İstiklal caddesi Konya'nın geniş caddelerine benzemez;sen daha ne olduğunu anlamadan birileri kolundan çekiverir seni kurban bayramını ne idüğü belirsiz insanların zevklerine kurban olarak geçirebilirsin.Hiçbir para için buna değmez.Kaybetmeyelim seni.Bayramın gereksiz samimi temaslarından kurtulmak için bence en iyisi maske takmak.Seni o halde görenler direkt uzaklaşır.Bayramdan sonra da ister iyileşirsin istersen gripman olarak hayatına devam edersin.

stickman dedi ki...

ben halay başı olur mendil bile sallarım bea Oz-T :) off halay dedin ya şimdi aklımda öyle şeyler canlanıyo ki, böyle çıplak çıplak insanlar filan of of of çok feci çok :D

yazarım belki Berrin abla şu an aklımda bişi yok ama her an her şey olabilir tabi.

*aynen Şirvan, bende sevmem ama kurban bayramı bi parça katlanılır, ekmek salması diye bişey var. onu yediğim anın hayaliyle yaşanabilir kılıyorum bayramı.
*adamın boğazına çatapat kaçmış yauv niye sinir oluyosun, napsın işte gariban :p
*50 bin hesabında hacı.

Adsız, bi daha düşün.

gizemli insan Lulu, benim çocukluğum da muhacir pazarında, aksinnede, pirebide geçti. öyle bir hızlı koşarım ki istiklal caddesi sakinleri sert bir rüzgarla savrulur sağa sola. yakalayamazlar. maske fikrini tuttum ;) uygulayabilirim.

LoveMeorLeaveMe dedi ki...

öfff bütün sülalem tarafından öpüldüm bugün :)) muammer güleri her seyrettiğimde aynı şeyi düşünüyorum, ama nedense sempatik geliyo o hali :))

stickman dedi ki...

sizin sülale biraz az galiba LoveMeorLeaveMe, beni bütün sülale öpse yüzüm aşınır, kullanılamaz hale gelir, öyle bi sülale işte. muammer hepimiz canı, hepimizin sevgilisi.

LoveMeorLeaveMe dedi ki...

malesef aşındım :) nerelisin ?

stickman dedi ki...

deme yauv, geçmiş olsun o zaman. konyalıyım.

Adsız dedi ki...

Koşmam, yüzümü seviyorum.