15 Kasım 2009 Pazar

son depremler!

ramazanın sonlarına doğru burda sürekli deprem oluyodu ya. artık öyle bi duruma gelmiştim ki, kandilli rasathanesini arayıp; aloo, kandilli mi? ne lan bu depremler!... diyecektim :) yiğit'in kulakları çınlasın. (hatırlatma: alo, metoroloji mi? ne lan bu sıcaklar!)-(ünlü insanları sanki tanıyomuş gibi adıyla anmak) zor tuttum kendimi. onun yerine sık sık son depremler sayfasına baktım. ama son depremler demelerine rağmen sürekli deprem yapıyolardı. kızdım onlara. çünkü noluyo biliyomusunuz, böyle uzun süre boyunca sık sık deprem olunca, bi süre sonra alışıyosunuz ve depremler bitince yine psikopata bağlıyosunuz. vucut sarsıntı istiyo desem inanır mısınız? valla bak ya, çok tuhaf belki ama bünye istiyo abicim napıyım. valla özür. özür dilerim. hissettiğim bişeyi söyledim sadece. kızmayın.

3 yorum:

ebvata dedi ki...

Masaj minderleri satılıyo ya, tvde reklamları oluyor falan. Belki onlar karşılar bünyenin gıpraşım ihtiyacını:)))

Lulu dedi ki...

Sakin ol Stickciğim kısmetten fazlası olmaz.

stickman dedi ki...

masaj yatağı olsa alırım ebvata, böyle bi kıpraşım halinde uyurum. zaten ben çabuk uyumak için kendi kendimi sallarım. öyle bebeklikte sallanarak uyumaktan kalan bi alışkanlık benimkisi.

haklısın Lulu, gizemli insan, haklısın.