12 Kasım 2009 Perşembe

Herkesin ge-de-o'su kendine!

  • ben sinek kaydı traşı sevmem. sinek kaydı traşta beni sevmez. bu bir sinek kaydıdır. hehe. ama sonuçta yüzyüze bakmamız gereken zamanlar olur bu sinek kaydı efendiyle ve birbirimizi sevmediğimiz halde gülümseriz.
  • bu dumansız hava sahası filan hikaye. burada kışın, özellikle akşamları dışarı çıkılmıyor. dışarı çıkmayı bırak şöyle camı açayım kafamı bi dışarı uzatayım bile diyemiyorsun. neden? çünkü kömür dumanı başta boğazın olmak üzere ciğerlerini yakıyor. yüzlerce kişinin başvurusuna, imza toplamasına hatta kazma ve boru döşeme parasınıda biz verelim demesine rağmen bazı bölgelere doğalgaz verilmiyor. kimbilir hangi filmlerde gördüğümüz hangi gizemli olaylar dönüyor bu işlerin arkaplanında. lanet olsun be. koy götüne. çeeeek mis gibi kömür dumanını, çeeeek arabalardan çıkan egzoz gazını. oohh miss.
  • insanın damağının inmesi ne fena bişey. böyle o kısım ağzının içinde sarkmış gibi hissediyosun sanki. ne iğrenç bi durum. bi de dilin istemsiz olarak sürekli orayı yoklamak istiyo, durduramıyosun. kayıyo oraya hep. küçükken dişimiz düştüğünde dilimizin sürekli oraya kayması gibi. o kısım sanki böyle sünger gibi ama değil. allahım nası bi hisdi bu? neyse ki geçti ve kurtuldum. uzun süre uyuyunca geçiyo.
  • siz hiç telefonda, babanıza, kardeşinizin mail adresini söylemek durumunda kaldınız mı? neden diye sormayın çok uzun hikaye. söylemek zorunda kaldım bi kere. gmail bide. internet bilen babalardan da değil üstelik. telefonda kesik kesik çekiyo. lan ne dram yaşamışım. terledim resmen.

7 yorum:

jazz dedi ki...

yani o kömür kokusu öyle böyle değil. egzozu da sürekli içimize çekiyoruz dışarı çıktıkça, bi de ben istemsiz olarak tiksinen tek insanmış gibi atkım ya da şalımla burnumu kapatıyorum, insanlar da "midesi mi bulandı acep?" diye soruyla karışık bakıyorlar, çok acayibim sanki :)

ayci dedi ki...

ben telefondan alman adresi verdim babama - anliyorum kisim kisim!

Şirvan dedi ki...

Son kısım için ben genelde karşımdaki kim olursa olsun sen kapa ben mesaj atayım diyorum daha kolay oluyor. (Telefon açıkken rehberden numarayı bulup da söylemeyi hiç beceremiyorum zaten.)

spESİfik dedi ki...

bütün duman kokularını,görüntülerini,kendilerini seviyorum.bunların yanı sıra uhu bali tiner boya deri benzin mazot ve bilimum yanıcı madde kokularını da seviyorum:D

stickman dedi ki...

atkı veya şal takınca böyle bi tepkiyle karşılaşıyosan ben tırstım jazz, çünkü gaz maskem olsa onu takıp çıkacam valla ben.

aynı şeyi ben yapsam benim için daha kolay olurdu galiba ayçi, babam lisede almanca mı ne okumuş. herhande gmail adresi vermekten daha kolay olurdu benim için :) tabi yılların unutturma etkisini saymazsak.

telefon açıkken rehberden numarayı bulup söylemek mi? bu mümkün mü de Şirvan? aaa :D cep telefonlarından pek anlamayan biriyim. yıllarca çektiğim bu eziyet. boşu boşuna çekmişim. öğreniyim ben bunu.

e gel seninle tinerci olalım be spesifik :D ara sıra görmek güzel olur tabi böyle pusulu bi hava, hafiften kasvetli bi görünüm. ama temel yaşam fonksiyonlarımızı tehdit etmediği sürece tabi. ama bu saydığın kokular tabi insanın kendi kendine ürettiği kokulardan bin kat daha iyi tabi. seçmek zorunda kalsam bende onları tercih ederdim.

Beyrut Yıldırım dedi ki...

Sinek kaydıdır:)

öldür öldürr :)

stickman dedi ki...

bu bir sinek kaydıdır... kayıt altına alınan ufak larvacıklar :p

bu bir beyrut kaydıdır... kayıt altına alınan ufak yıldırımlar :p