4 Kasım 2009 Çarşamba

elma dersem çık! armut dersem çıkma!

pek sevgili uykusuz dergisi ekibi, dergiye bu şekilde imza günü ilanı koyuyorsunuz ama standınız nerede belirtmiyorsunuz. nerde yani onu söyleyin bi. elma mı? armut mu? birimsiz matematik problemi çözmüş ilkokul çocuğu tavırları yapmayınız lütfen. allahtan ben tüyap kitap fuarını bilen, bu tarz gelişmelerden haberi olan antellektiil bi insanım. belki diyeceksiniz şimdi biz dergiye kocaman "kitap fuarı var" diye ilan koyduk. ama bununla bi bağlantısı yok ki canlarım benim. neyse zaten geçmiş gitmiş 31 ekim tarihi. ha gelecek miydin derseniz, yok abicim nası geleyim derim. konya'da yaşıyorum ben ha istanbulda olsam o başka bak gelirdim tabi. pasta filan getirirdim ben size. cidden ha!

bi saat kadar önce yeni çıkan, daha doğrusu emin değilim yeni çıkıp çıkmadığından. en azından öyle söyleniyo. neyse işte yeni çıktığı iddia edilen mizah dergisi müebbet muhabbet'i almak üzere hiç bir üşengeçlik belirtisi göstermeden bisikletime atlayıp her zaman ki bayime gittim. Ama ne oldu bilin? dergi mergi yok abicim. nası sinirlendim. sonra geldim eve dergiyle ilgili insanlara mail attım. valla çok ayıp ettiniz, bir haftadır bekliyorum, unutmayım diye not yazıp bilgisayar ekranının yanına bile iliştirmiştim. size kızıyorum ama belki suç dağıtımcıdadır. neyse hiç olmazsa dışarı çıkmış oldum, bi bahane oldu. soğuk konya gecelerinin tadını, kokusunu özlemişim. eldiven giymeyi unuttuğum için ellerim fena üşüdü. olsun. soğuk ama mis gibi tertemiz bi hava vardı. mesela ay'ı hiç bu gece ki kadar parlak görmemiştim ben. biraz da çocukluğuma döndüm. çamurluğumun imkanlarından faydalanarak gün boyu yağmış olan yağmurun etkisiyle oluşan su birikintilerinin üstünden keyifle geçtim. şşş lan olum! dergiyi buraya da göndersenize Cenk&Erdem efendi. biz insan değil miyiz? nölür lan! enee yoksa ben günleri mi karıştırdım. boşuna çemkiriyo olmayım adamlara. bugün 4 kasım değil mi acaba? bakıyım, yok lan, bal gibi de 4 kasım bugün. iyki 3 kasım değil, 3 kasım olmuş olsaydı ne biçim dalga geçerdiniz benimle. yek yea! bok geçerdiniz dalga filan, yayınlamazdım ki bu yazıyı o zaman salak mısınız? he bu arada size pasta filan yok Cenk&Erdem. elma! (elma dahi yok size) (dergi çıksın diye dedim) (hadi lan dergi çıkarsa elma var size) (iyi günüme denk geldiniz)

Hiç yorum yok: