9 Kasım 2009 Pazartesi

Kaan ve Devler neden olmasın?


bu devler ligini seviyom ben, maçlar baya çekişmeli, heycanlı. küçükken futbolcu kartlarını ütmeli oynadığımız pek çok adam var. bi anda çocukluğumun futbol maçlarına geri dönmüş gibi hissediyorum kendimi ama şöyle bişi var. bu devler ligindeki takımlara sürekli yeni oyuncular geliyo ve bu oyuncular futbolu bırakalı fazla zaman olmadı. benim korkum ne biliyomusunuz? bu iş böyle gide gide şimdiki futbolcuları da bünyesine katıp dehşet bi lige dönüşmesin?! fena da olmaz aslında benim için sonuçta ntv premier ligin yayın haklarını tv8'e kaptırdığından beri şöyle önceden planlayıpda oturup maç izlemişliğim yok. ama yani ne bileyim be abicim, aynı şeyin basketbol versiyonunu da yapsalar keşke. kaan kural'a söyleyim ben bunu. ne de olsa geçmişinde bu alanda olmasa ve başarıyla sonuçlanmasa bile ufak bi yapımcılık deneyimi var adamın (fasülye filmi) kaan abi ne dersin? sen organize edebilirsin bu işi? hatta bunu nba'e uygulasak daha süper olur. eski oyuncularla 3'e 3 tek pota bir lig. kaan abi?

2 yorum:

ayci dedi ki...

ya banada cok yapmacik geliyor - sanki?!?!

stickman dedi ki...

yapmacık derken? hangi kısmı yapmacık ayci? sahadaki mücadeleyi kastedmediğine eminim, çünkü kemik seslerini duyuyoruz, kanayan dizleri görüyoruz. zaman zaman oldukça sert oynayabiliyorlar. soyunma odalarındaki konuşmalardan bahsediyosan çoğu değil ama bazıları biraz abartılmış olabilir. o da işin biraz tuzu biberi :) dozunda ve iyi geliyor bence. (tanju'nun hırsının ve haykırışlarının hastasıyım :D)