2 Mart 2008 Pazar

Kara Adam - what's up snowflake!

aamet abi sen bu kara adamı niye astın bura?
kara adam mı? ııı...çünkü çok iyi basketbol oynuyo.
ben olsam hepsi grubunun resmini koyarım.
sen zencileri mi sevmiyosun, o mu yani? ona mı taktın?
hı hı
:/ what's up snowflake...allaa allaa...
ne diyon?
yok bişey


(snowflake-(kar tanesi); zencilerin beyazları aşağılamak için kullandıkları bi söz, o kültür içinde bu anlamı taşıyo tabi (prison break'den öğrenmiştim))

not: kardeşim küçükken zencileri hasta sanıyomuş. yani zenci olmayı hastalık sanıyomuş.
bende kağıt onbin liranın arkasındaki mimar sinan'ı allah sanırdım.



6 yorum:

inehk dedi ki...

ben de pirizın birekten çok güzel tekme atmayı öörendim..

banadair_berrin dedi ki...

yaşadığımız yerde somalılı kaynıyor ve dıger zencıler..bır gun ıkı tanesı yanlıslıkla kızımı cıgnedıler :) yerden kaldırdılar o an elıf onların yuzunu gorunce korkudan cıglık atmaya basladı hahah cok komıktı..yazık kadınlar tesellı etme calısıyor bızımkı cıyaklıyor ama gece gorsem ben bıle korkardım :)
neyse o gun elıfe gore kara adamlara unganga ısmı taktım..(tamam hos degıl ama oyle ıcab ettı :))
ondan sonra elıf her yaramazlık yaptıgında gurultu yaptıgında unganga gelıyor sus falan demıstım :) cok etkılı oldu..sımdı okulda zencı arkadasları oluyor ve unganga cocuk dıye bahsedıyor :))

kısacası cocuklar pek hoslanmıyorlar..sen sevebılırsın ayrı mesele :)

okyanustaki rüzgar dedi ki...

Preason break ile bende adamların hapishanede birbirlerine taciz ettiklerini öğrendi ( iyi birşey öğrenmişim di mi :) )

stickman dedi ki...

bizim burdaki somalili arkadaşlar 50 cent ve tayfası gibi dolaşıyolar. ayrıca daha prison break'den öğreneceğimiz çok şey var. 3.sezon hakkında ipucu verenin arkasından köpek salarım.

Zulapha Kaphali Iku dedi ki...

ahahahahaha acayip ilginc yaaa mimar sinan'i ben de Allah saniodum cidden :p utancimdan ilk defe itiraf ediorum :))))))))

stickman dedi ki...

bir nesil öyle yetişti iku, itiraf etmene sevindim. çoğunluk sır olarak saklıyo bunu :)