6 Mart 2008 Perşembe

Sarı Papatya

stickman insanının bi tane sarı papatyası vardır, onu çok ama çoook sevmektedir. Arı olup ondan bal yapmak istemektedir. Sonra koklamak istemektedir onu, çünkü o çok miss gibi bi papatyadır. Sonra minik minik yemek istemektedir onu, çünkü o çok tatlı ve şeker bi papatyadır. Ama çok yaramazlık yapar papatya. Stickman onu bekler durur ama o gelmez. Stickman üzülür sonra, ağlar ağlar papatyası gelmez. Arar arar operatör abla stick’e çok terbiyesiz şeyler söyler. Nerde benim papatyam diye düşünür durur, niye gelmiyo canım papatyam diye çok pis üzülür. Gözünü kapayınca papatyası gelir yanına, stickman papatyasına sarılır ve uyuyo numarası yapar. Papatyası uyuyunca gözünü açıp sabaha kadar onu izler. Sonra stickcik yorgun düşer, uyuyakalır. Sabah, papatyası öperek uyandırır onu. Sonra akşama kadar bıdı bıdı yaparlar. Sonra stickman hafiften kafayı yemiştir. Bi tabak bişi ısıtıp yemeye çalışırken ikişer tane çatal-kaşık koyar. Ama yiyesi yoktur. Papatyası kızar stick’e…ye bakıyım! der, papatyası ona yemek yedirir. Stickman’de papatyasına yemek yedirir. Sonra papatyası bulaşığı yıkarken stickman ona yardım eder. Stickman’in kalbi çok pis ağrımaya başlar. Papatyasını çok özler stick, çok sever. Papatyası hep gelsindir, noolur gelsindir, hep yanında dursundur. İkiside çok pis mutlu olsundur. Gökten bi bardak çay ve iki pipet düşsündür, ikisi birlikte içsindir.

6 yorum:

ANNA dedi ki...

kalbim ağrıdı.. yoruldum yazılarını okumaktan.. ne olur stickman .. gelmesede mutlu olmayı öğren..

banadair_berrin dedi ki...

:///

otopsiraporu dedi ki...

şu stickman'i hala çözemedim :wow: hele bu papatyayı hiç çözemedim niye yaşıyorum ben... gittim ben.. o kadar :wow:

jade dedi ki...

papatya........nerdesin kııız ?

gökten üç roket atar düşsün. Biri sitkmana biri bana...dğeride üm sevip de unutamayanlara...

heey teeey

okyanustaki rüzgar dedi ki...

Amindir diyelim..

duyuşen... dedi ki...

bu ne aşk, ne özlem ve papatya bu ne gaddarlık be güzel kardeşim. yazık bu çocuğa içim parçalandı yaa :(

senaryo yazarına fax çekip mutlu sonla bitmesini istesek mi açba?