9 Mart 2008 Pazar

Bizim bi'arkadaş!... (4)

Bizim bi' arkadaş film kapaklarına bakarak;
-ya abi yönetmenin adını niye en büyük yazıyolar, sanki bi bok yapıyo a.q, herşey senarist ve oyunculara filan bağlı demiş. Fatih akın koşarak gelip uçan tekme atmış buna.

Bizim bi' arkadaş sevgililer gününde sevgilisine hediye almaya karar vermiş. Saatlerce dolaşmış bişi bulamamış. Sonra gitmiş kıza 20 ytl vermiş. Al git ne istiyosan al...demiş.

Bizim bi' arkadaş, bütün arkadaşlarına sürekli, denizden babam çıksa yerim abicim muhabbeti yapıyomuş. Bi gün arkadaşlarıyla deniz kenarında otururken babası çıkmış denizden. Ama yiyememiş bu babasını. Tiksinmiş. Midesi bulanmış. Kusa kusa gebermiş gitmiş.

Bizim bi' arkadaş inekler klasik müzik dinleyince daha çok süt veriyomuş haberinden etkilenip bunu test etmek için ineklere ajdar dinletmiş. İnekler pastorize süt vermeye başlamış.

Bizim bi' arkadaşın hiç bi arkadaşı yokmuş. E o halde ben bunu nasıl yazıyorum? nerden biliyorum? evet... uydurdum ben bunu.

Bizim bi'arkadaş...(3)
Bizim bi'arkadaş...(2)
Bizim bi'arkadaş...(1)

2 yorum:

Mınar dedi ki...

İkinci arkadaş katıksız odunmuş :D

Felagund dedi ki...

pastörize ajdar!