13 Mart 2008 Perşembe

stickman nedir? ne değildir? - 2 -

(dikkat! bu post içerisinde tam 10 dene fotoğraf vardır. o yüzden biraz geç açılabilir. küfür etmeyin.)
stickman nedir? ne değildir diyoduk demi? aslında daha çok nedir diyoruz. neyse. stickman nedir? ne değildir yaff benim kafama takıldı bu. daha doğrusu takılmıştı bi ara. sayfalar arasında gördüm valla.

-rüyasında stadın köşedeki potayı smaç yağmuruna tutmaktır stickman.
-üç sayı ve asist kralıdır.
-nike freestyle reklamlarından fırlamadır.
-yu tubun kapanması gibidir, değişik ayarlar yapılarak ulaşılabilir, sonra tekrar açılıp kapanabilir.
-kızgın kumlardan serin dereye düşmektir.
-orta doğu, balkanlar yada karadeniz üzerinden gelen soğuk ve yağışlı havadır.
-nba finallerinde 3-3 giden serinin son maçında maçı kazandıran son saniye basketidir stickman.
-6 faulle oyun dışında kalmaktır bazen.
-4 gb kota sınırlı internet bağlantısı gibidir.
-yağmur yağdıktan sonraki toprak kokusudur.
-cebindeki tüm parayı mendil satan çocuklara dağıtmamaktır. (onur akın yapmıştır, orijinalliği kalmaz)
-aşırı makyaj yapmış bayanlardan hafif makyaj yapmalarını dilemektir. ( hatta mümkünse hiç yapmamalarını)
-kozmetik ürünlerinden tedirgin olmaktır.
-%100 saf ve doğallıktır.
-ara haber bültenlerinde stüdyodaki 37 ekran tv'leredeki görüntülere dalıp gitmektir. (bazen bu monitörlerde acayip görüntüler çıkar)
-salatayı önünden yemeyenleri öldürmek istemektir.
-monitöre dokunan parmakları kırmaktır.
-XXL'dan küçük takılmamaktır stickman.
-bol ve rahat giyinmektir.
-başkaları tarafından kendine bırakılan veya kendi kendine hatırlatmak için yazdığı notların altına cevap yazmaktır stickman. (nasıl mı?) (ahanda)

(bakın aslında "ahanda" kelimesini fotoğrafları işaret amaçlı koydum ama sürekli söyleyince sanki afrikalı futbolcu ismi gibi oluyo. ahanda, ahanda, ve ovatevis ahanda golünü atıyor)
papatyamı birazcık tebessüm ettireyim dedim :) papatyam gülsün, gülüşünü çok severim. papatyam gelsin, çok özledim.

henüz okuyamamış zavallı insanlar için => stickman nedir? ne değildir? -1-

9 yorum:

Felagund dedi ki...

hahaha her şey den çok post-it kağıtlarının ilaç eşantiyonu olmalarıdır.
bizim evdeki eşantiyonları geri dönüşüme versek küresel ısınmayı bir nebze yavaşlatmış oluruz.

valla bak
:D

okyanustaki rüzgar dedi ki...

Benim duvarı cekip koymalıyım ben bloguma yazını okuyunca ben bunu anladım =) papatyan da glmüştür bence =)

Mınar dedi ki...

"-yağmur yağdıktan sonraki toprak kokusudur."
Umarım papatyan da seni güldürür arkadaşım.

inehk dedi ki...

9 resmi görebildim de 10. göremedim ben abi?

ANNA dedi ki...

sabah sabah güzel bir tebessümdü.. eminim ''papatya'n'' da gülmüştür:)
ve papatyan çok mutludur.. çünkü artık videolar kalkmış:) azalıyor şükür melankolizmin..

stickman dedi ki...

evet 9 tane varmış yanlış saymışım.

videolar kalkmadı anna ama neden çıkmadığını anlamıyorum, you tube'un sayfası açılmıyo, o yüzden çıkmıyor olabilir, yeni bi video bile koymuştum ama anlamıyorum neden çıkmadığını. bişeylerin azaldığı filan yok yani. Anlamıyorum ya, herkes bi azalma bi bitmesinden eminlik filan halinde. dışardan öyle bi tip olarak mı gözüküyorum ne anlamadım. ilginç.

ANNA dedi ki...

bitmesinden mi korkuyorsun.. biliyorsun bitecek..:)

* a Y Ş e * dedi ki...

nihahahahaa :))

"abi kitap almayı unutma
unutmak kolay olsa kendimi unuturdum
unutmak kolay olsa kalbimi avuturdumm...:))"


komik seniiiiiiiiii

yejades dedi ki...

euhue youtube değişik ayarlar :D euhueh :D:D ya kopuyorum halen daha :D