10 Mart 2008 Pazartesi

sen, güneş ve rüzgar

az önce çöpü dökmek için çıktım dışarı. bu nasıl güzel bi hava. aynı senin gibi papatyam. güneş parlıyor ve hafif tatlı bi esinti var. şimdi seninle el ele dolaşmak vardı şu güzel havada. rüzgardan uçuşan saçlarının arasında parmak uçlarımla ufak bi gezinti yapardım. güneş ışığı ne kadar güzel düşerdi teninin üstüne. ara ara hafiften şiddetlenirse rüzgar, için ürperirse sarılırdın bana. yorulursan boş bi bank bulup otururduk yeşil tepede. sen başını omzuma koyardın. meltemin uçuşturduğu o güzel saçların yüzüme dokunup kaçardı. güneşin tadını çıkarırdık doyasıya. sen etrafı izlerdin. ben senin etrafı izleyişini izlerdim.

8 yorum:

Yüxexeratonin dedi ki...

canım sıkıldı şimdi :(

banadair_berrin dedi ki...

tüm yazdıklarını okuyorum..sadece izlemedeyim..

Mınar dedi ki...

İstanbulda da hava çok güzel ...
İnsanın içini kıpraştırıyor ve böyle tuhaf , melankolik, iç sızlatıcı ne bileyim işte tuhaf şeyler düşündürüp hissettiriyor insana...
Boşuna dememiş şair "beni bu havalar mahvetti..." diye.

Nurum dedi ki...

neden hava güzel olunca herşey kötü gelir insana...hava karanlıksa kötüyse zaten herşey kötüdür diye,umursanmaz mı...
Stickcim be ben burda bişey anlatmaya çalıştım ama ,nese anladın sen onu... :(

burcynimini dedi ki...

bi gün otobüsteydim ve karşı yola bakarken bir çift gözün beni izlediğini biliyordum.o gün geldi aklıma.ömrümün en güzel otobüs yolculuğuydu..

ben etrafı seyrederdim o da beni..

banadair_berrin dedi ki...

bir mim olayında adın gecıyor sende cevap hakkını kullanmak ıstersen mim'i alabılırsın, haber vereyım dedım.

Mustafa Öztürk dedi ki...

Ya bütün fotoğraflarda gözler neden saklı.. =\

Adsız dedi ki...

nıe hep buyuk aşkların sonu hüsran bıktım be:(:(:(