16 Ekim 2009 Cuma

bi kaç bişey söyleyim

fakülte personeli...
abdest almak için kolları paçayı sıvayıp gayet rahat tavırlarla fakülte içinde dolaşan personel rüyalarıma girmeye başladı. evet aynen anlattığım şekilde. bi de abdest aldıktan sonra ıslanıyo ya o bacak ve kol kılları filan yapışık oluyo böyle. hasta olduğum için yüksek ateşten böyle şeyler görüyo olabilirim. fakülte orası abicim ya. yani bilimsel bi yer. üniversite filan lan?! yani kolidora öyle çıkmak zorunda mısın? giy çorabını, indir paçalarını bi düzelt üstünü başını öyle çık. çok mu zor bunu yapmak.

twitter...
eski twitter iletilerimi okumak çok zevkli.

ders bedenmiş bi zamanlar...
okullarda beden eğitimi dersi seçmeli mi oluyomuş ne. böyle bişeyler duydum. soruyolar insanlara, herkes karşı. lan sanki haftada iki saat beden eğitimi dersi olunca süper sağlıklı mı olacak çocuklar :D haftada iki saat belki kafa boşaltmak rahatlamak için iyi olabilir ama bence beden eğitimi dersinin olmaması çocukların beden sağlığı için daha iyi. neden dersen şimdi beden eğitimi dersinde çoğu zaman öğretmen veriyo topu hadi lan maç yapın filan diyo. tabi bizim bu angutcuklar ısınma filan hiç bişi olmadan ve bahçede kar kış dinlemeden direkt dalıyolar maça. tabi sakatlıktır, kas çekmesidir, göz kopmasıdır diz boyu. kendimden biliyorum :D bi de bu tarz ortamlar kendini kanıtlama yeridir okullarda. herkes kahraman olmak ister. o yüzden herkes terinin son tamlasına kadar savaşır. eee sonra. ders biter. son ders olsa yine iyidir. ama sadece çok şanslı insanların beden eğitimi dersi son iki saate gelir ve eşofmanları değişmeden eve gidebilirler onlar. ya ara saatlere ve ilk saatlere gelenler? çoğu üşenir, okul formasını eşofmanın üstüne giyer öyle terli terli son derse kadar dolaşır hayvan. teri üstünde soğur tabi hemen hasta olur bir hafta yatar gidemez okula filan :D yaa gördünüz mü işte böyle durumlar. hadi bakalım.

3 yorum:

Berrin'deniz' dedi ki...

:))
yine müthiş tespitler..
belki iki seneye yaklaştı seni ilk okumaya basladıgım dönemlerde kulagın ıcın doktora gıtmmıstın ve oyle bır anlatmıstın ki olanları doktorum elındekı aletı falan :)) cızerek desteklemıstın anlattıklarını..ne kadar gulmustum..sımdı onu anımsadım..
ozellıkle hafta sonları sabahın erken saatlerınde elımde kahvem senı okumayı sevıyordum :)
bırde kurban bayramı yazın vardı hay allahım :))
hadi kal saglıcakla..

Picquait dedi ki...

Mimlendin :)

stickman dedi ki...

Berrin ablam :) çok uzaklardaki soğuk ülkede çarpan sıcak yürekli ablam :) yüzünden gülümseme eksik olmasın.

Picquait :) senin anti-mim timinden haberi yok galiba. bak burda;

http://blogkaydi.blogspot.com/2009/08/stickman-ve-anti-mim-timi-gorevde.html

:)