9 Ekim 2009 Cuma

bunları sizinle paylaşmak istedim

yeni insanlar
apartmana yeni birileri taşınıyo. mikrodalga fırınlarını beğendim. ayrıca ilginç bir dolap mı desem böyle kitaplık mı desem öyle bişi vardı. baya beğendim. entellektüel birileri olabilir. bu apartmanın böyle insanlara ihtiyacı var. gerçekten. siz bilmezsiniz koca apartmanda tek başına bi entellektüel neler çeker, ne sıkıntılar yaşar, ne acılar çeker :p onlara ihtiyacım vardı ve tanrı onları bana gönderdi. aaaa allaha tanrı dedi gavur! ayrıca bilgisayar masalarıda güzelmiş.

anlaması ve anlatması zor
bazen kendimi şehirler arası yollardaki eski reklam tabelaları gibi hissediyorum. bunu anlatmak zor. sen anladın mı sanki desen. böyle susup kalırım. cevap dahi veremem.

ayna ayna söyle bana
kral tvde ayna klibi izlemeyi özlemişim. dün zaplarken yakaladım bi tane, tam sonlarına doğru ama. güzel şeyleri öyle sonlarında doğru yakalarım ben televizyonda. tam bitmek üzereydi. şöyle söylüyordu ayna; "sevdik, birbirimizi deli sevdik..." acı dolu bi klipti. kız orospu filan oluyodu. çok çekmiş bu ayna abicim, valla çok çekmiş. ya değilse oturduğun yerden yazılmaz o kadar laf.

tam bir yıl önceydi;
ders bitmek üzereyken, bırakayım sizi takılın biraz internette dedi hoca. sınıfı bana emanet ederek anahtarıda verip gidiyordu ki. içime bi kurt düştü. lan şimdi burdaki elemanları hiç tanımıyorum ben. mause filan çalarlar, bana patlar acısı. hocaya hemen sordum.
-hocam eskiden bazı çalınma olayları filan oluyodu, yine oluyo mu?
-olmaz olur mu, geçen gün adam koca kasayı sökmüş götürmüş. valla ben sana emanet ettim karışmam.
-tamam hocam ben arkadaşlara güveniyorum. (nere güveniyosun!)
-bakın güveniyorum dedi size...
(sınıf alabildiğine sessiz, çıt çıkmadı) sonra sınıf yavaş yavaş boşalmaya başladı. ve hoca bana dönüp dedi ki;
-bak hepsi gidiyor, alındılar galiba?
-yarası olan gocunur hocam napalım..
-ulan hepsinin mi yarası var huehueh...
-heuehuehe... gençler heycanlı be hocam... :)

3 yorum:

Şirvan dedi ki...

Kaderine terk edilmiş, yer yer paslanmış, yan yatmış, hatta reklamını yaptığı mekan kapanmış tabelalar. Ben de öyleyim sanırım. Bazen değil hem de her zaman of ki of stick

Şirvan dedi ki...

Entelliğe gelince de artık kendimi pek bi arabesk hissediyorum be. Öğk yani kendimden iğrendim. "ben zaten her acının tiryakisi olmuşum" modundayım valla. Kader utansın ne diyim.

stickman dedi ki...

şehirler arası yollardaki reklam tabelalarını ve onun yansımasını çok iyi anlatmışsın Şirvan :) böyle orda duran ama bi yandan da yok olmuş şeyler. öyle olmasak aslında, dev led ekranında sürekli canlı bi şekilde reklam dönen süper mutlimedia bilboardlar gibi olsak :)

aslında sen entelliğin tam kıvamındasın sanırım. o arabeskten tamamen kopmamak lazım. güzel bi harman yapmak lazım. güzel harmanlanmış kaçak çay kıvamında :)