6 Ekim 2009 Salı

Bundan adım gibi eminim!

peki ya adımdan emin değilsem? bişeyler olduysa, bir takım olaylar mesela ve bu olaylar benim adımdan emin olmama engel olduysa? hayatta hiç bir zaman şu cümleyi kullanamayacağım demektir;

"bundan adım gibi eminim!"

bu cümlesiz bir hayatın ne kadar zor olabileceğinden bi haber yaşıyoruz hepimiz. bu cümleye güvenerek sabah kalkıp kahvaltı yapıp işimize veya okulumuza doğru yola koyuluyoruz. toplu taşıma veya taksi gibi ulaşım araçlarını kullanmaktan çekinmiyoruz. çünkü çoğumuzun emin olduğu bir adı var. belki beğenmiyoruz ismimizi, belki insanlar ismimize bakarak bizi kategorize ediyorlar. belki tipik tipik anlamlar yüklüyorlar bize. ama ne olursa olsun, emin olduğumuz bir ismimizin olması dünya üzerindeki en harika şeylerden biridir bence.

6 yorum:

Mizz Oz dedi ki...

Ben acikcasi eminim cunku bunu belgeleyebilirim. Nufus Kagidi, pasaport ve diger kimlikler mevcut elimde. Ama adindan emin olamadigin an su olabilir, mesela nufus cuzdanini kaybettin ve disaridayken polisler gelip sana kimlik soruyor. Adim stickman diyorsun yuru lan nereden bileyim ben falan diyor. Sen de hmm dogru abi sen de haklisin diyebilirsin o zaman.

puck-robin dedi ki...

Bi de kalıbımı basarım var o ayrı incelenecek bir konu :D

ucandepik dedi ki...

bence de :)

Pilli-Cadi dedi ki...

interneti actim, canim cok sikkindi.
hicbir yere giresim yoktu, dur dedim stickin bloguna gireyim kesin beni neselendirecek bir seyler yazmistir.
evet yine yazmissin, hayal gücün mü genis beyninin kivrimlari benimkilerden farkli mi bilmiyorum ama blogunu her actigimda yüzümdeki tebessümden eminim ve bazen blogunu bencillik gibi olmasin da sirf bu yüzden aciyorum:)

principessa dedi ki...

toplu taşıma araçlarına biniyoruz demişken aklıma gelen şey emin olmak dışında
"bana bişe olmaz"mantığıyla yaşadığımız da bi gerçek.

stickman dedi ki...

ahhh Mizz Oz ahh, çok dertli olduğum bi konuyu hatırlattın bana :p bu yaşıma geldim daha bir tane bile polis amca beni çevirip kimlik sormadı. çok mu temiz bi yüzüm var bilmiyorum ama dertliyim bu konuda. nolur ki bi kerecik sorsalar :(

nereye basıyosun kime basıyosun demi puck-robin, şimdilik hiç el atmayım ben o konuya :p

fikirlerime katılıyo olman ne hoş ucandepik. nickin süper ha :D

hiç bencillik olur mu pillicim yauuv, bi Sebzeli-Tavuklu Bohça Böreği yaparsın ödeşiriz :p heuehe. şaka bi yana gerçekten bu tarz yorumlar gelince bende daha iyi hissediyorum kendimi. bi insanın buraya canı sıkkın olarak girip mutlu bi şekilde ayrılması yada hadi mutlu ayrılmasa bile kısa bi süre de olsa gülmesi ve o can sıkıntısından uzaklaşması güzel bişey. ühüüvvv olayın sosyal boyutlarına derinlemesine değindim :P

principessa, olaya gerçekten farklı bi bakış açısı getirmişin. belki de adımızdan emin olduğumuz için bana bişey olmaz mantığıyla hareket ediyoruzdur :)