11 Ekim 2009 Pazar

hadi bişeyler yiyelim

stickman ile yaratıcı, yoktan varedici yemek tariflerine hoşgeldiniz sevgili açlar. bugünkü yemeğimizin ismi la mısıro üste tomato. sınırlı malzemeyle sınırsız lezzetler yaratmaya hazır mısınız? hayır, açız biz dediğinizi duyar gibiyim. o halde bekleyin benim leblebilerim. burada hepimize yetecek kadar la mısıro üste tomato yemeğimiz mevcut. bu yemeği yapmamız için öncelikle hayatımızdaki bazı şartların olgunlaşması gerek. ne mesela? bir komşumuz olmalı ve bize haşlanmış mısır getirmeli. ben bunu yaşadım. mısırlarımızı bu şekilde tedarik ediyoruz. ikincisi sabır. o iki tane mısırı üşenmeden böyle tek tek cincik cincik ediyoruz. tane tane ayırıyoruz yani. sonra baktık ki tabakta çok yavan duruyo. hemen bir adet büyük domates ediniyoruz. yıkadıktan sonra dilimleme yöntemiyle mısırlarımızın üstüne güzelce yerleştiriyoruz domateslerimizi. üstüne istediğiniz baharatları atabilirsiniz. bu konuda sizi özgür bırakıyorum. ben karabiber attım. ve birazcık tuz. bitti mi? hayır. la mısıro üste tomato yemeğimizin özel bi yeme tarzı vardır. kaşığı elimize alıyoruz ve domates üstüne basarak onu eziyoruz. salça gibim oluyore. sonra gayet oranlı miktarlarda mısır ve domatesi kaşığımıza alıp bi güzel yiyoruz. önümüzdeki; stickman ile yaratıcı, yoktan varedici yemek tariflerinde görüşmek üzere. afiyet olsun.

8 yorum:

Elâlemin akıllısı dedi ki...

doyurmaz ki ama bu beni, aperatif :D

•düşler kon∫erves¡• dedi ki...

. .ha ha açım ve evde marul salata sosu kırmızı biber var bende le salato biberiyo ile birşeyler yapayım :o)

0z-T dedi ki...

Bir de bu yemegi illaki altindaki dantel esliginde mi yemeliyiz? hehe

Bir de midem kalkti, iyk.

Şirvan dedi ki...

Didiklemeye harcayacağım vakti mideye indirmeye harcarım be hiç pratik olmamış bu:))

stickman dedi ki...

nası doyurmasın Elâlemin akıllısı iki tane koca mısır var orda. hepsini bitiremedim bile ben.

denemelisin düşler kon∫ervesi, zehirlenmezsen bana da haber ver, bende deneyim.

dantel alacağımız lezzeti iki katına çıkarabilecek bi unsur Oz-T, dantel önemli.. cidden önemli :p

haklısın Şirvan, baya uzun sürüyo ama vaktim vardı kaaardişim napıyım.

Mulberry dedi ki...

Resimdeki bildigin misir, domates ve kara biber, burada da bulunan seyler. Önümde olsa yemem. Ama inanir misin o kadar imrendim ki, bu manyak kombinasyon Türk sebzeleriyle gerçeklesince ortaya mis gibi bir sey çikmis. Kim bilir oranin hormonsuz domates ve misirinin tadi nasildir. Aay hele kara biberi. Manyadim lan. eeuhueh.

*tnx again :D

Zeugma dedi ki...

Görmeyeli yemek blogu olmuşsun stick :))
Hayırdır ???
:)))

stickman dedi ki...

acıktım abla, napıyım işte acıktım :D