7 Ekim 2009 Çarşamba

nasıl olacak bu işler?

değişken ruh halleri
son zamanlarda çok değişken ruh halleri içindeyim. bi mutlu, umutlu, bi karamsar, bi dibe vurmuş. zaman zaman kendi kendimi espri bombardımanına tutabilen çok komik bi adam, bi güzel hayaller kuran ardından alabildiğine gerçekçi takılan, zaman zaman hırçın ve vahşi, bazı bazı romantik, sık sık tembel, çokça çalışmak isteyen, yeri geldiğinde entellektüalitenin zirvelerinde, bazen hırslı bazen bezgin... böyle karmaşık işte. sanırım ben üçüzler burcuyum. ama dördüzler veya beşizler burcu da olabilirim.

lan misafir!
bizim eve gelen misafirlerin ve onların şerefsiz çocuklarının bizim odaya girme merakını anlamıyorum abicim. yani ne? ne var bizim oda da lan. öyle muhteşem bi yer filan değil ya. böylee işte booktan bi oda sonuçta. kapıyı kilitliyorum, pes etmiyosunuz, zorluyosunuz, kıracaksınız resmen. hayret ya, çözemedim ben bunu. bi fikri olan varsa deyiversin hele. kapıya "personel harici girmek yasaktır" yada "işi olmayan giremez" tarzında yazılar mı assam naapsam bilemedim. kapı çalma filanda yok, daaan diye açıp giriyolar. hem misafirler, hemde onların çocukları yapıyo bunu. bazen ikisi birlikte yapıyo. belki ben o an üstümü değiştiriyorum yada keyif benim değilmi lan çırılçıplak oturasam var odamda ve sen daaaan diye dalıyosun içeri. allah muhafaza beni çıplak görseniz. o seksi vucüdumla gözgöze gelmeyi kaldırabilir misiniz? bi de hemen pipime bakarsınız. sonra akraba akraba bi daha nasıl yüzyüze bakarız. allah muhafaza ya.

blogger logosu
bloggerın bilmem kaçıncı yılı nedeyniyle blogger logosuna iliştirilen bir dilim pastayı uzunca bir süre gemi sanmam. ne alaka şimdi buraya gemi koymuşlar demem? hayalgücüm mü geniiiş? yoksa beynimdeki görsel imgeler birbiriyle mi sevişiyor anlayamadım.

5 yorum:

Mizz Oz dedi ki...

O misafir cocuklarinin(kufur gibi oku bunu)bir de gelip bilgisayari acma huyu var ya ofof.. Bir de anne de onlara arka cikar ya o kotu.

puck-robin dedi ki...

Hemen bir köpek al, odana koy. Benim itim var diye çocuklar odama gelemiyor korkuyor. Sen de baktın çocuklar kapıyı zorluyor, köpeğe "kıskıskıs" yaparsın havlatırsın :D

Dardy dedi ki...

gemi değilmiş mi o?

ebvata dedi ki...

O gelgitler sonbahar depresyonuymuş,ilkbahardakinden anca çıkmıştık şimdi sonbaharına düştük peeh!..

Aile terbiye verememişse o çocuklara,onların günahı yok.
Dediğin tarzda bir şok tedavisi lazım bence ;))

Pelit dedi ki...

Değişik ruh hali aynı ben:)