13 Ekim 2009 Salı

off

nefes almaya dahi üşendiğim anlar olur. kaldı ki yaşama sevinci olsun içimde. peeh. hiiç. üstelik bugün aldığım bilgisayar oyunu bozuk çıktı. lanet olsun o cdci'ye. o oyun bozuk çıkmasa belki şu an çok mutlu bi insandım.

bugün tramvayda "-sayın yolcularımız lütfen arka tarafa doğru ilerleyelim" uyarısına biri tepki verdi. hayatımda ilk defa gördüm bunu. adam resmen duyar duymaz hemen hareketlendi arka tarafa doğru ilerledi ya. işte bu dedim bea işte bu. sen bu tramvayın kahraman insanısın. derhal duygulandım. ama sevinç gözyaşlarıydı bunlar.

pazartesi günleri kampüs çok kalabalık oluyo. her metrekaresi adeta pazar yeri gibi. gençlerin bu arzusu heycanlandırıyo beni.

geçen gün yılın ilk mandalinasını yedim. geçen sene ilk portakalı anlatmıştım ama ne bileyim mandalina için bunu yapmak istemiyo insan. böyle yani ne bileyim mandalina portakala göre ikinci sınıf bi turunçgil gibi geliyo bana. portakal daha karizmatik, daha ağırbaşlı.

12 yorum:

0z-T dedi ki...

Bozuk bir oyun aldim dedin ya, aklima hemen su super otesi reklam geldi.

Mutlaka izle

http://www.youtube.com/watch?v=usSxOhrYorY&feature=PlayList&p=B886FA273CDFA6DE&playnext=1&playnext_from=PL&index=1

Kotu oyun aldigimda hissettiklerimi en cok yansitan tek reklam bu!

puck-robin dedi ki...

Ben de aynı şeyi greyfurt içindüşünüyorum. Böyle bir ağırlık, bir içine kapanıklık var onda.

Mulberry dedi ki...

Yok yok olmaz böyle, bu yasta hayata küsmek tehlikeli bir sey. Stickman acilen yurt disina çikmali, bir nefes falan almali. Muhtemelen 29 Ekim Fransa'da olacam (alex ve sarkozy arasinda bir seçim yapabilirsem), hadi sen de gel sööyle güzelinden bir croissant yiyelim.

stickman dedi ki...

izledim Oz-T :D bugün gidip oyunu değiştirdim ama o da bozuk çıktı. videodaki durumlara gelmek üzereydim. zor tuttum kendimi.

greyfurt bana da dışlanmış gibi gelir be puck. yani ismi bile diğerlerine göre bi tuhaftır. evet dışlanmış bi turunçgil greyfurt.

Mulberry çok güzel planlar bunlar çok güzel ama gel görki ben evimden okuluma zor giden bi insanım :D hakkaten ciddi çaba gerektiriyor. yani evinden kampüse zor giden bi adam fransaya nası gitsin :D sen benim yerime iki tane croissant ye. kralı bırakıp gidersen tabi :)

Mulberry dedi ki...

Gerçi senin Konya sehrinden çikis yapman benim ülkeden çikis yapmam gibi bir sey. Hollanda olsa olsa Konya topragi kadar. Düsünsene sen Konya'yi gezdim diyorsun, ben de Hollanda'yi gezdim diyorum arasinda daglar kadar fark oluyor, Hollanda'da bir tek dag bile olmadigi halde. :D (seçimimi hala yapamadim bu arada)

Şirvan dedi ki...

Ya tramvay demişsin de aklıma geldi ben Konya'dayken ilk tramvaya bindiğimde elkartımı okutamayıp rezil olmuştum. Allahtan önde oturanlar gülmemişti ama ben kendimden utanmıştım ya, arkaya nasıl gideceğimi bilememiştim. Kartı okuttuğumuz yerin altına tuttum, üstüne tuttum, yanaştırıp bekledim yok olmuyo olmuyo. Sonunda bip sesini duyduğumda, kırmızı yanan bir suratım vardı ve kendimi tüm Konya'ya rezil olmuş gibi hissetmiştim. Üstelik ne yaptım da o ses çıktı bilemediğimden (çünkü can havliyle bir şeyler yapmıştım ses çıksın diye tabii vatmanın direktifleri doğrultusunda)sonrasında bir kaç kez daha zorlandığımı bilirim. Bir de Meram otobüsündeyken Zafer civarında ray kovalamıştım.Ama Alaaddindeki raylar bitip de Mevlana'ya doğru otobüs döndüğünde nasıl korktuğumu bir ben bilirim bir de Allah. Gece gece korka korka bir durak yukarı yürüyüp raylara kavuşunca kaybolan kuzusunu bulmuş koyun gibi sevinmiştim.Bir de raylardan uzaklaşan o otobüsün içinde raylara bir bakışım vardı ki böyle içim sızlaya sızlaya. Ah ah acemilik işte. Merkezi öğrendikten sonra o hepi topu beş durak arasında nasıl olup da kaybolmayı becerebildiğime ben de hayret etmiştim. Özlemişim be Konya'yı.

stickman dedi ki...

heuheuehee Şirvan :D tüm olayları kafamda canlandırdım, çok güldüm :D özellikle otobüsün içindeyken o raylardan uzaklaşma anın ve raylara bakışın :D senin yaşadığın el kart olayını bende yaşayacam diye çok korkmuştum. çünkü üniversiteye başlamadna önce pek binmezdim tramvaya, bindiğimde de biletle binerdim. el karta geçince ilk bi panik oldum ama ilk tutuşta denk getirince rahatladım :) tramvaya ilk binişlerinde şunu da yaşamışsındır kesin; güneş gelen tarafa oturup kampüse kadar sıcaktan yanmak, erimek :D sen mezun olup gittin galiba ama konya'dan kopamaz insan. eninde sonunda yine yolun düşer :D özlenmez mi konya yauvv konya candır, misstir.

Şirvan dedi ki...

Ya güneş gelen tarafa oturup yanmak falan mühim değil de yol boyunca güneşten yanan boş plastik oturaklara oturup da k.çımın alev alması komediydi resmen. Aslında oturaklar boş olduğu halde milletin ayakta beklemesinden anlamalıydım bi hinlik olduğunu ama saflığıma denk gelmiş işte.

chocolate's lover dedi ki...

ay benimde bir kestane maceram var,blogda anlatamadım milletin içi kalkar die,onay verirsen buraya döşeyeyim.yarım kilo kestaneyi çizip fırına atmaya üşendiğim için suda haşalyı yiyeyim dedim.Onunda 5de 2 si kurtluymuş.Zavallıcıklar kestaneden kaçan kaçana,kimisi kaçamamış yarısı içinde yarısı dışında haşlanıp kalmış.bende yüzen kurtları görünce kestaneler patladı herhalde dedim.Ta ki o yarısı içinde yarısı dışındaki kurtlu kestaneleri görene kadar.Ay midem kalktı gene.Acaba bloğuma yazıp beni okuyanlarında midesinimi kaldırsam.Sen tepkini bi verde,olmadı orayada yazarım.

chocolate's lover dedi ki...

ha bu arada al korsan oyunları sonra yok bozuk bilmem ne,öğrenci aklı işte.Okul bitsede bırakamazsın ama bakınız kocam...

stickman dedi ki...

kestane macerana sesli bir tepki gösteremedim chocolate's lover :D ama okurken o yüz ifademi görmeliydin. böyle gitgide buruşan ve karman çorman hale gelen bi surat düşün. öyleydi. içten içe bi de o kurtlara üzülüyorum, böyle de garip bi tarafı var işin :D valla bence yaz bloguna ama +18 uyarısı koymanı tavsiye derim çünkü olay ciddi boyutlarda iğrenç :D merak ettiğim bi konu daha var, o kurtların içinden temiz olan kestaneleri ayırıp yediniz mi? :D

oyun konusuna gelince bu gidişle hayatımda orijinal oyun göremem ben herhalde. çünkü bu oyun bak nba2k10 orijinali ne kadar biliyo musun? 60 lira! inanabiliyo musun? 10 lira filan olsa valla gider alırım ama 60 lira ne demek ya. şaka gibi :D

Adsız dedi ki...

kestaneleri komple attık,oyun içinde 10 sene bekle fiyatı 20 liraya düşüyor.Bugün eşim aldı bir tane 10 senelik oyunmuşda ondan 20liraya almış.oda ilk orjinal oyunu alma zevkini yaşadı.
chocolateslover