8 Kasım 2010 Pazartesi

ben death music dinliyorum!

arada bir aylar önce izlediğim bi yemekteyiz yarışmasındaki "ölüm müziği" dinleyen adam geliyor aklıma. bu anlarda hayatı sorguluyorum. afrikadaki çocukları, kutuplardaki eskimoları filan düşünüyorum. ilk bölümde yanında oturan adam buna dönüp, -tişörtünüz çok güzel, sanırım tarzınızı yansıtıyor.. gibi bişey demişti. bu da, -ben death music dinliyorum! death music... ölüm müziği. herkes dinleyemez... demişti. o günden beri düşünüyorum. lan acaba ben dinleyebilirmiyim ölüm müziği, dinlesem ölürmüyüm. ölsem dinlermiyim. aman ya boşverdim sakın dinlemeyeyim. aman sakın bak ha siz de dinleyim filan demeyin. herkes dinleyemez çünkü. lütfen.

geçen gün bi adam gördüm, ben yürürken 5 metre kadar önümden geçti. ve o 5 metreye rağmen, dostum... lanet olsun... adam sigara kokusuna adeta yeni anlamlar kazandırmaya çalışıyordu. bu adama çok kötü sigara kokuyor dememiz yetersiz kalırdı. sigara kokusunun çok çok ötesinde bi boyuta geçmişti. adamın ruhuna sinmişti sigara kokusu. tüm hücrelerini ele geçirmişti. o adamla aynı evde yaşayan insanlara çok yazık. çok.

nba oyuncularının neden hep üç ismi var anlamıyorum. bi de bundan illaki yıllar sonra haberdar olursunuz. herif on yıl bir isim ve bir soy isim ile takılır. gayet güzel tamam. ama sonra bi bakmışın iki isim bi soyisim. gerçekten hoş değil. sevmiyorum bu tarz durumları.

şimdi söylediğim şeye şaşıracaksınız belki ama söyleyeceğim valla. ben bazen adolf hitler'i anlıyorum. günlük hayatta öyle insanlarla karşılaşıyorum ki. lan diyorum adam haklıymış beyler. insan insana herşeyi yapabilir. yeterki nefret edilecek bi sebep olsun. sokakta müzik yapan birilerini izliyorsunuz mesela, onlar ortada çalıyor, insanlarda etrafında daire şeklinde toplanarak izliyor ve bu durumlarda bazı insan demeye dilimin varmadıkları, göz göre göre geliyolar sizin önünüze dikiliyolar. yani bu nasıl bi düşüncesizlik, nasıl bi saygısızlıktır. bir kişiyi, iki kişiyi, üç kişiyi çekilmesi konusunda uyardıktan sonra artık o gelen dördüncüye arkadan tekmeyle saldırasınız geliyo. bi de bunların biri hariç hepsi üniversite öğrencisi ha. gerçi üniversite öğrencisi olsa nolcak abi ya :) böyle saygısızların hepsini toplucaksın abi, en ağır işleri yaptırcaksın, iliği kemiği kuruyana kadar geberene kadar deli gibi çalıştıracaksın. böyle acı içinde geberteceksin. neyse ya, valla artık böyle şeylerden bahsetmekten de sıkıldım :/ gerçi arkadaşım dediğiniz, en zor zamanında hep yanında olduğunuz, ara sıra bebeklik fotoğraflarına bakıp, keşke o zamana gidebilsem de o yanaklarını sıksam, deli gibi oynamaktan üstünü başını dağıtmış, çorabının yarısı çıkmış ayağından sarkan, kendine üç beden büyük donu annesi tarafından nerdeyse koltuk altına kadar çekilmiş ve süveteri içine sokulmuş o salaş halini sevsem, oyuncak bebeğini dizlerine yatırıp uyutmaya çalışırken ninni söyleyen o minik ağzını yisem dediğiniz, her derdini dinlediğiniz, omzunuzda ağlayan bir insan, karşınızda çok rahat bi şekilde saygısızlığın ve nankörlüğün kralını yapabiliyorken şu hayatta, sokaktaki adamdan insani bi davranış beklemek çok büyük bi beklenti ve yanlış aslında. bak deli gibi death music dinleyesim geldi şimdi.

6 yorum:

Laura dedi ki...

adolf hitler bence mükemmel bi insanmış.

Şirvan dedi ki...

Death music ne dostum ya? Ben senden daha neler öğreneceğim acaba? Genel kültürüme tavan yaptırıyorsun yani:)) Araştırayım ben bunu bari.

Amélie Poulain dedi ki...

yalnız adama çok saygı duydum şu an. death music abi boru değil yani. asdkfhkl video'su filan var mı bunun yahu, çok merak ettim cidden. :)

stickman dedi ki...

Laura, o hangi açıdan baktığına göre değişir aslında.

Şirvan, death music sanırım böyle şey, hani adam bağırır, arkasından böyle davul hızlı hızlı durmaz hiç, adam yine bağırır filan öyle bişi ya. rock müzik, metal müzik filan ya. benim de ara sıra severek dinlediğim bişeymiş meğersem de ben bilmiyorumuşum bunun ölüm müziği olduğunu :D

Amelie, tabi yahu, death music sonuçta. mesela sen filan asla dinleyemezsin bence, sakın dinlemeye falan kalkma. mümkün değil dinleyemezsin :p videosunu aradım şimdi ve çok enteresan bi arama oldu :d o yarışmadaki bi kızın mesleğinden yola çıkarak arama yaptım. aklımda kalmış ehehe. yemekteyiz doktor yazdım, yemekteyiz doktor eda çıktı. aradım, ordan aynı programda yarışan başka bi kızın bloguna ulaştım. blogu varmış. http://siyahprenses.blogspot.com/search/label/yemekteyiz
kendisi yemekteyiz 1 - yemekteyiz 2 gibi başlıklarla yarışmanın günlüğü gibi bişiler yazmış. ordan showtv'nin sitesine bi link vermiş ama link o yarışmanın sadece final bölümünü gösteriyor. ( http://www.showtvnet.com/player/index.asp?pType=7&pid=100&aid=12501 ) benim dediğim ölüm müziği konuşması ise 1. veya 2. programda oluyordu. kızın blogunda o yazıların yazıldığı tarihlerden aratarak nette bu tarz videoları paylaşan yerlerden bulmaya çalıştım. ama üstünden 2 ay kadar geçtiğinden olsa gerek hepsi silinmiş. maalesef o death music konuşmasını bulamadım ama adamın youtube sayfasını buldum. gerçekten çok ilginç videoları var. adam vakti zamanında yılan hikayesinde bile oynamış. kendisine mesaj atıp programın o bölümü elinde varsa benimle paylaşabilir misiniz diye soracaktım, bi de ölüm müziğini kimler dinleyebilir diye soracaktım ama videolarını izleyince tıstım, soramadım :D

http://www.youtube.com/watch?v=cIbsJfZxEFk

http://www.youtube.com/watch?v=Q39HU5RhFGQ

http://www.youtube.com/watch?v=YH5TRULV_lQ&feature=related

ergenliğini yaşayamamış sanırım :D bulaşmadığı şey kalmamış. bi şekilde ilgi çekmeye çalışıyor. zaten kendisinin yemek yaptığı bölümü de izlemiştim. inanılmazdı :D kokan adam, osuran adam gibi garip videoları da var sayfasında. bi de ölümü bir kez daha yendim diye hastane fotoğraflarından oluşan, arkaplana "ölüm müziği" koyduğu bir video hazırlamış :D videonun sonunda şöyle bi cümle var; "-kahpelik dolu dünya yine iplemeyeceğim seni" :D

Larien Beyinütüleyen dedi ki...

ölüm müziği ve tam üstümde duran ayrıntılı açıklamaların... dedektiflik yapsana stick? hem yakışır hem de iyisin bak bu konuda. sonracığıma sigara adamla tanıştır bizim adamı, iyi anlaşırlar. ayrıca bebek arkadaşı ne kadar sevimli anlatmışsın öyle yanaklarını mıncırasım geldi, büyüyünce bozduğuna inanasım gelmedi vallayi.

stickman dedi ki...

Larien, dedektiflik yapmak çok zevkli olur tabi ama istediğim gibi bi büyüteci yıllardır bulamıyorum. onu bi bulsam bi de kahverengi uzun pardesü. olay tamamdır. death music tutkunu abimizi sigara adamla tanıştırsam ortaya büyük bi felaket çıkmasından korkuyorum. bebek arkadaşa hiç değinmeyim :(