21 Kasım 2010 Pazar

ingiliz dili ve edebiyatı okuyan kızların gizli öğrenme sırasında yediği bayram çikolatası

bu "gizli öğrenme" çok boktan bişey. kardeşimin dinlediği bana göre çok sikko olan şarkıları istemeden ezberlememe neden oluyor. sonra durduk yere o şarkıları baştan sona söylerken yakalıyorum kendimi. aksi gibi kardeşim de yakalayabiliyor bazen. sonra da sırıta sırıta -hani lan noldu?! hani boktan şarkıydı? al işte sen de söylüyosun!.. diyor. tabi bende bu durumu, -lan bak gizli öğrenme diye bişey var, sevdiğimden söylemiyorum, senin yüzünden oluyor... filan gibi bi şekilde açıklamaya üşendiğim için, açıklasam bile onun her harükarda -siktir... diyeceğini bildiğimden susuyorum. lanet olası gizli öğrenme yüzünden mis gibi beynim boktan şarkılarla doluyor, sonra beyin ziyanlığı oluyor. yazık oluyor beynime. halbuki ben oraları daha güzel şeylerle doldurabilirdim.

iki sene önce bir yaz günü akşamı basketbol oynarken tanıştığım ve çok sıkı arkadaş olacağımızdan emin olduğum (sonrasında sadece iki defa gördüm) bir adamla ingiliz dili ve edebiyatı bölümünde okuyan kızların muhteşem kızlar olduğu konusunda hemfikir olduk. ben ona tramvayda cilveleştiğim ingiliz dili ve edebiyatı ikinci sınıf öğrencisi çok güzel bi kızdan bahsetmiştim. o da o bölümde okuyan bi sevgilisi olduğundan bahsetmişti. ben sap gibi kalmıştım tabi. ayrı üniversitelerin bölümlerinden bahsetmiş olmamız benim için gerçekten büyük bi şanstı. yoksa o kız bu adamın sevgilisi çıkabilirdi ve sonrasında istenmeyen olaylar yaşanabilirdi.

sanırım şu hayatta beni en çok seven kişi teyzem. gün boyunca evde yiyecek çikolata arıyordum ama bizde bayramda kapıya gelen şerefsiz çocuklara bile verilemeyecek kalitede boktan çikolatalar vardı. markete çikolata almaya gitme fikri ise üşengeçliğimi yenemedi. ama akşam teyzem elinde bu nefis çikolatalarla girdi içeri. hissettin mi be güzel teyzem. sabahtan beri, bunalımdaki kızın nutella açlığını solda sıfır bırakacak derecede çikolata açlığı çekiyordum. şimdi siz ne yaparsınız bilmem ama benim için bunları tüketme vakti. dağılabilirsiniz.

10 yorum:

rahat yazar dedi ki...

Çikolata gibisi yok! Aynen bazen en iğrenç şarkı kafamıza takıldı mı sürekli onu tekrarlarız. Bazı kötü şarkıların dillere dolanması da beğenildiğini göstermiyor nedeni: Gizli Öğrenme:)

yeşiL dedi ki...

benim teyzem de her gelişinde çukulata (bknz:çikolata :P )getirir. teyzeler sizi seviyoruz :)

marléne the third dedi ki...

p.s: ingiliz edebiyatı bölümü kızları her daim güzeldir ehehe.

es dedi ki...

afiyet olsun, geçmiş bayramın mübarek olsun..

Zeugma dedi ki...

Etleri fazla kaçırdın galiba :PP
Canın bu kadar çok çikolata çekmiş, belli..Balıktan sonra da helva iyi gider..
Ya, senin işin gücün yeme-içme gibi duruyor stick??? :D

stickman dedi ki...

rahat yazar o an çikolataya olan aşırı hissimin gizli öğrenme nedeniyle dilime dolanan sevmediğim şarkılar olduğunu düşünüyorum :)

yeşiL, o halde senin teyzen benim teyzemdir. nerde çukulata getiren bi teyze görsem hemen sahiplenirim.

marléne the third, ingiliz dili ve edebiyatı okuyoruz sanırım :)

es, saol ama geçen bişey nasıl mübarek olacak o kısmı pek anlayamadım :p şaka şaka teşekkürler efenim sizinde :)

stickman dedi ki...

Zeugma, yiyosam valla derdimden yiyorum, keyfimden yemiyorum :p evet ilk gün biraz fazla kaçırdım ama olur o kadar. coğrafi konumum nedeniyle pek fazla balık yiyemeyen ve pek balık kültürü olmayan biri olarak bişi diyemicem helva konusuna ama deneyeceğimi de zannetmiyorum. çünkü iyi olmaz gibi geliyor bana. balık üstüne hiç bi tatlı gitmez gibime geliyo. ama tabi denemeden bilemem :)

Zeugma dedi ki...

Bütün Karadeniz balıktan sonra helva yer ve üstüne de mutlaka çay içer oğlum..
Bilmiyorsan öğren..
Gerçekten :)

Zeynep Şeker dedi ki...

Ingılız edebıyatı okuyan kızlar hakkaten oyle mı oluyormus :)
Bu bolumden mezun olmus bır genc olarak hosuma gıttı acıkcası :)


bloguma da beklerım ,
http://zeynepsek.blogspot.com

Sevgıler
Zeynep

stickman dedi ki...

Zeynep, valla gözlemlerime göre öyle bi düşüncem var tabi. ha desen ki, kaç tane ingiliz dili ve edebiyatı okuyan kız gördün lan?! cevabım, sen de dahil olmak üzere 3 :D ama iyisiniz yani cidden.