6 Kasım 2010 Cumartesi

I'm sorry Mama, I never meant to hurt you :p

umut sarıkaya - enerji em

aslında ntv ve ntvspor diye iki kanal olması bazen soruna neden olabiliyor. normalde bi nba maçı 2 de başlanacak denmişse o maç asla 2 de başlamaz. 2,5 da başlar. hele ki siz vaktinde yerini zialmışsanız. tabi ki sinir olursunuz. yada maç son anda aklınıza gelmiştir, tam saatinde yerinizi almışınızdır, işte o zaman da o maç 1,45 de filan başlamıştır. böyledir bu işler. bi de bu iki kanal olayında ben bazen kanalları karıştırıyorum. mesela dün gece maç ntvdeydi ama ben yanlışlıkla ntvspor'u açmışım ve farkında da değilim ntvspor da olduğumdan. bekliyorum allah bekliyorum. 2,15 oldu, 2,30 oldu, 2,45 oldu maçın başladığı filan yok. aha sonra bi farkettim ki, ntvspordaymışım. ntvyi hemen açtığımda ilk periyot çoktan bitmiş, ikinci periyot başlıyordu. o an yaşama sevincimin yarısı yok oldu zaten. bunun üstüne bi de annem geldi, cipsimi, kuruyemişimi filan hazırladığım ve keyifli bi maç izleyeceğim nba gecemi baltaladı. gece uyanmış ve içerde uyumaya çalışacak bi anne olarak tüm enerjimi emdi. tabi biri uyurken ben hareketlerimi çok elem şekilde kısıtlarım, tvnin sesini açamam kısarım, en ufak bi ses bile çıkarmamaya çalışırım. yiyeceğim bişeyi ses çıkarmadan yemeye çalışırım. karşı taraf sen aç tv'nin sesini dese bile elimde olmaz. bi süre sonra kısarım yine. işte durum yavaş yavaş bu hale geldi. keyifsiz bi şekilde maçı izlerken, maçın zevksiz gitmesinin de etkisiyle uykunun bedenimi ele geçirmesine hiç direnmedim ve bıraktım kendimi. uyandığımda maç çoktan bitmişti ve akşam haberlerinin tekrarı yayınlanıyordu. annem yan kanepede uyumaya devam ediyordu. ben de odama geçip yatağımda uyumaya devam ettim. işte böyle bi ülkeden şu an nbade aktif olarak oynayan 5 oyuncunun çıkması bence bir mucize. üstelik nbadeki 84 yabancı oyuncudan, 11 oyunculu fransanın ardından 5 oyuncuyla ikinci olan bi ülke olmamız harkülade bişi. bi de büyük ekran hd televizyonum ve hd yayınlarım olmadığı için arada bi dertlenip duruyorum. olsa nolur ki abi. olsa nolur. olmaması isabet olmuş aslında. (bi kere tekrarı yayınlanan bi nba maçını izliyordum bi gündüz vakti ve odada anneannem de vardı. size anneannemin nba yorumunu aktarıyorum; "-niye hep arapları çıkaragoymuşlar oraya")

3 yorum:

French Oje dedi ki...

ahahaha stick, anneler her zaman salondayken emmiyor enerjini, emeceği varsa odanın kapısını açıp uyumuyosun bak gözlerin o yüzden içeri göçmüş falan diyor. hakaret diz boyu annelerde

Libby dedi ki...

murphy senin hayatınada el atar gibi olmuş sanki.

stickman dedi ki...

French, öyle deme be kadıncağız seni düşünüyor. yavrum uyusun gözleri içeri göçmesin istiyor.

Libby, murphy hayatıma el mi atıyor yoksa başka bi yerime başka bişey mi atıyor bilemiyorum :D