15 Kasım 2010 Pazartesi

mehterci stickman

dün gece rüyamda mehter takımında davulcu oluyordum.

5 yorum:

Libby dedi ki...

çok etkileyici.
cidden

OiP dedi ki...

çizim çok güzel:)) bayıldım mehteran stickman'e:))

Finduilas dedi ki...

harcanıyorsun buralarda.

'Berrin' dedi ki...

senın ve aılenın bayramını kutluyorum..

senı ılk okumaya basladıgım dönemde 3 yıl oluyor galıba acayıp komık bır kurban bayramı yazın vardı onu anımsadım..

patlatırsın yıne oyle guzel bır yazı :)

stickman dedi ki...

Libby, yoksa kulaklarında genç osman tınıları mı yankılandı :)

OİP bıyıklarım nasıl ama ehehhee, başlığı da keşke mehteran stickman yapsaydım.

yok be Findu, o kadar da değil. benim yerim tam blog. bi dergide filan çizebilecek kadar iyi değilim zaten. bi de her hafta her hafta kim uğraşacak. hem sıkılırım. blog tam benlik, çizesim mi geldi, hoop çiziyorum, hoop bloga koyuyorum. mis gibi :)

Berrin abla, bayram bitti mi yoksa bir gün daha mı var emin değilim ama bende kutlarım bayramınızı ailecek. inan ki artık bayramlardan öylesine nefret ediyorum ki, yazı yazmayı bırak, bayram kelimesini ağzıma alasım bile gelmiyor :D bayram geldi yemek düzeni bozuldu, bayram geldi odama tıkılı kaldım, bayram geldi bayat ekmek yemek zorunda kaldım. feci.