4 Kasım 2010 Perşembe

fırat ve shining kızları

6 yorum:

neslinnce dedi ki...

Stickman ilk söyleyeceği şey şu olur herhalde:

- Yeakyeaaaa Burası benim evimmiş meğersem

Zeugma dedi ki...

Eheh :)))
Fırat'a bak..
Korkuyor mu şimdi o :)))
Kızların konuşma baloncuğu pek güzel titreşmiş..Ben bile korktum stick :D

Dıdıdı..
Kaçtımm :PP

stickman dedi ki...

neslinnce; ehehe evt, benim aklıma daha pek çok olasılık geldiği için hangisini yazacağımı bilemedim boş bıraktım. şunları da diyebilirdi; -yek yee, ev sizin mi, bizim!
-allamyaleppim yea
-bizim köpeğimiz var, çağırırsam gelir. ama çağırmam şimdi ki.
-eneee

Zeugma, korkudan altına kaçırmış bile olabilir. şimdi sopayı yiyecek yine annesinden :)

Red Riding Hood dedi ki...

:D Çok güzel çiziyorsunuz Bravo!

stickman dedi ki...

tişkür ettim :)

rengarenk dedi ki...

Aynısı olmuş yeminlen.
Bu kelimeyi de çok sevdim: yeminlen.
Çok da güzel olmuş yeminlen.
Severek izliyorum yeminlen. xP xP
Bi tuhaflaştım bu gün yeminlen xS