14 Şubat 2008 Perşembe

Ayna ayna! söyle bana? bu kim?

Biraz önce tesadüfen ayna da kendimle göz göze geldim. Aynaya baktığımda şöyle biriyle karşılaştım. biraz kaptan mağara adamı modlarına girmişim. abicim darbe bi yerden gelimiyo ki. geldiği zaman heryerden geliyo. biraz da memo tembelçizer'e benzemiş bu tip.

şaşırmamak lazım aslında, böyle bi sonuç oluşması normal. ben bu suratı nerde yaptırcam şimdi? sanayide oto-kaportacı filan akrabalar var ama onlar yapabilir mi bilmiyorum. yaptırmaya gerek varmı zaten ondan da emin değilim. Şu evsiz, sokakta yaşayan adamlar olur ya, hani suratları yeryer simsiyah geri kalan yerlerde hafif siyah olur. Saç sakal birbirine karışmış, kendi kendilerine bişiler söyleyerek yırtık pırtık kıyafetlerle kar kış ordan ora dolaşıp dururlar. Ben hep özenmişimdir o insanlara. Acayip imrenmişimdir hayatlarına. Lisede bi ara ciddi ciddi o şekilde yaşamayı bile düşündüm. Şu an tip ve ruh hali olarak hazırım öyle yaşamaya. Tek sorun kıyafet, o da çok kolay şekilde halledilir.

7 yorum:

Nurum dedi ki...

Deli gel bizim kaporta müsait,tanıdık işi yaparıs,bedavaya gelir...hem gel ben seni güldürüm... :) vallahi bak,paça düzeltilir,moral yerine geitirilir,garanti hemde...:D

okyanustaki rüzgar dedi ki...

homeIessIerden bahsediyosun.. bizim okuIun etrafında boI boI war :D

ToparIan biraz be deIi =))

Felagund dedi ki...

gel hocu punk olalım istiklal'de yaşarız... xD

jade dedi ki...

seni b damat traşı paklar:)

stickman dedi ki...

yok yok ben hakkaten merak ediyom o yaşam tarzını ve denemek istiyom.

Pınar Altuntaş dedi ki...

Ne biçim şiylere imreniyon sen öle :)
deli...
:D

inehk dedi ki...

ya resmi gördükçe abim sabah yeni kalkmış da onu görmüşüm gibi oluyorum yahu.. :S