19 Şubat 2008 Salı

Acil

gece...saat 4,5-5 civarı. Kalktım. tuvalete girdim mi çıktım mı emin değilim. aşırı derecede bi mide bulantısı. öyle böyle değil. hemen yatağıma dönmeye çalıştım.

son hatırladığım buydu...
hayatımda ilk defa bayıldım.
Bizim odanın girişine yığılmışım. yere düşmemin çıkardığı sesle bütün ev halkı uyanmış. 75 kilo birden yere yığılıyo. gece sessizliğinde çıkaracağı sesi düşünün. ben duymadım gerçi. O sırada nerdeydim bilmiyorum. herkes etrafımda, beni kaldırmaya çalışıyolar. beni uyandırdıklarında söylediğim bi kaç cümle;
ne var ya ben 10 dk dır yatıyom burda!
niye kaldırdınız beni? yatcam ben!



hiç bişey olmamış gibi çıkıp yatmışım, yorganıda sıkıca örtmüşüm üstüme.

işte o an neler olduğunu anladım sanırım. evet bayılmıştım. Başımda çok şiddetli bi acı. gözlerimden akıp süzülmüş iki damla yaşı da hissettim. sadece iki damla. Uyuşmuş gibi sanki, bi tuhaf, her ne olduysa çok acıyo. Dişlerimin bi kısmı kırılmış sanki. Ellerimi başıma değdiriyorum, sanki bi süngere değermiş gibi bi his ve uyuşukluk. Başımı yere vurmuşum. çok sert bi şekilde. Acayip bi acı. Normal yürürken düşseniz veya biri sizi iteklese de düşseniz kendinizi koruma şansınız olur, ellerinizi kullanabilirsiniz hiç bişey yapamazsanız istemsiz olarak kasarsınız kendinizi ne kadar sert düşsenizde pek bişey olmaz. Ama bayılarak düşüyosun. vucudun kontrolün dışında, adeta bi ceset gibi. 10-15 cm sağ tarafa sobanın altına koyulan taşa kafanı çarpmanı engelleyebilecek kontrole sahip değilsin.


yatakta titremeye başladım. istemsizce sallanan vucudumu kontrol etmeye çalışıyorum, olmuyo. hakim olamıyorum. çok pis titriyorum. azer bülbül gibi. o anda azer bülbül aklımın ucundan bile geçmiyo tabi. şimdi benzetme açısından yazıyım dedim. geçmiyo bu titreme. korkuyorum. kafamı çok sert çarptım, acaba beynime bişey mi oldu? sanki bi kaç kişi bi ayağımdan tutmuş yere çekiyodu beni, ölüyodum sanki. ölümden korkmuyodum. şu an benden daha çok titreyen 3 kişi vardı karşımda, onları düşünerek korkuyodum. titreme devam ediyodu, durmuyodu. noluyodu? işte benim de acil servise yetiştirilmem gereken bi gecenin körü varmış. o gecenin körü de bu gecenin körüymüş.

acil servis...
titremem geçmişti oraya varınca. o şiddetti baş ağrısıyla, yürüyerek girdim içeri.
derin nefes alıp verdim, doktor dinledi.
sonra kanımı aldılar test için
röntgen?
röntgen odasına giriş... (hamileler giremez! uyarısı beni bağlamazdı, ben hamile olmadığımdan emin olduğum için elimi kolumu sallaya sallaya girdim)

noldu delikanlı bu gece vakti?
-bayıldım...başım ağğ...öhhü öhhüü
şöyle geç bakalım, anlını yasla şura
-tamam.......midem bulanıyo....

ZzZzZzZzZzZzZzZ UuUuUuUu

koşuyodum...ama bi bataklıkta koştum sanki. sadece 2-3 adım atabildim. ayaklarım gömülüyodu. dizlerim kırılıyo, düzeltemiyorum. o kadının personeeeel diye bağırışını duydum ama mono bi şekilde ve derinlerden. filmlerde bayılma sahnelerini bayılan kişinin gözünden görür ve duyarız ya. Evet lan. hakkaten aynen o şekilde oluyo. Yanında seni yere düşmemen için tutacak birileri olsa zevkli aslında. Uçuyosun. acaba uyuşturucu da böyle bişey mi ki...kafanı yere vurmadıkça bayılmak güzel hakkaten. gerçekten ayrılıyosun bu dünyadan. bu yandaki film tam benim bayılma anımda çekilmiş. dikkat ederseniz omuzlarımda beni tutan kahramanların parmakları gözükmüş. ordaki görevli kadın ve annem. Benim içim de ne biçimmiş öyle, yamuk yumuk zaten tam bayılma anında, gözlerimde kapalı çıkmış. bakın siz bilmezsiniz :p orda göz kemiği kapalı durumda.

ayıldıktan sonra röntgenci kadın sevinçle karışık kızdı bana;
off be çocuk(delikanlıya noldu? haa bayıldı) korkuttun beni, yüreğim ağzıma geldi, başını bi yere vursan napardım ben?
pardon ablacım, özür... napardın? valla bilmiyom, kaldırırdın herhalde yerden, kaldırmaz mıydın? ayıp ederdin valla. röntgencisin bi yerde ama iyi birine benziyosun, kaldırırdın sen beni, hadi hadi kaldırırdın kaldırırdıııın yeme beni...demeyi bile düşünmedim. sustum.

sonra baktı kadın ben bayılıp duruyom, yatırarak bi önden bi yandan başımı çekti. çok tip bi başım varmış. ben biraz iğrenç buldum. bayılma ihtimalime karşı beni sedye ile kapısında erkek gözlem yazan bi yere götürdüler. sedyeyle gitmesi çok zevkli. tavandaki ışıklar gözüme vuruyordu ve yavaş yavaş teker teker geçiyoduk altlarından. tıpkı filmlerdeki gibi. 50 cent gibi 9 kurşun yemiştim ve ameliyata yetiştiriliyodum sanki. İki şişe serum aktı içime, nereye sığdı o kadar sıvı bilmiyorum. Biraz toparlanmıştım. doktor gidebilirsiniz dedi. Giderken yine midem bulandı. 1 saniye içinde 5 km koşmuş gibi terledim. Evet birazdan yine bayılcaktım. Ama artık çözmüştüm olayı. Hemen oturdum. Yarım saat gözlem odasında uyuduktan sonra eve bayılmadan gelebildim.

işte serum olayından bi kare ve kan testinin sonuçları. ben baktım, pek bişi yok :p tansiyonumu da iki saat sonra ölçtüler, normal çıktı. e çok normal. EEG (beyin elektrosu) olayları yakında...iyi de ne kadar yakında ? PEEEK

14 yorum:

Ersin ÖLMEZ dedi ki...

geçmiş olsun

sinirliadam dedi ki...

geçmiş olsun efendim...

Pınar Altuntaş dedi ki...

Geçmiş olsun Ahmet ...
:(

ANAHTAR dedi ki...

geçmiş olsun ya..
Inşallah elektro sonuçları da iyi gelir.

sheker dedi ki...

geçmiş olsun!! umarım ciddi bi şeyin yoktur!!

Felagund dedi ki...

sana bişey olmaz.
ölme bakıyım bize lazımsın =P

Salincakta Iki Kisi dedi ki...

Gecmis olsun, umarim simdi daha iyisindir...

inehk dedi ki...

uf, ahmet çok geçmiş olsun..

inehk dedi ki...

benim de kafatasamın resmi var ama öndeeen.. o çok daha karizma oluyo.. /uf tamam hiç de karizma değil..zuzaylı gibi.. zaten o filmin çekildiği gün bi tane kadın beni kendi çocuğuyla karıştırmıştı..mayyak mıdır nedir..çocuğu erkek ve tıfıl bişe..7 yaşında filan.. çüş yani..aramızda 70santim de fark vardır..doktor beni gösteriyo kadın baktı baktı yok bu bizim çocuk değil dedi..acaba kadına anneee deseydim ne olurdu..

okyanustaki rüzgar dedi ki...

Bende acıIdeydim..

Ben önce buzda kaydım ama sonra bayıIdım :D

gecmiş oIsun.

stickman dedi ki...

saolun gençler, fiziksel olarak o anki halimden halliceyim işte.
sana da geçmiş olsun okyanustaki rüzgar. kafatası röntgenlerini saklıcaksın inehk, hatıra olur.

okyanustaki rüzgar dedi ki...

teşekkür ederim..

Adsız dedi ki...

ya kardeş herşey güzelde o akçiğer grafisini neden tersten copy yaptım :S

stickman dedi ki...

öyle denk gelmiş üstadım ya.