21 Şubat 2008 Perşembe

ne desem bilemem

yürüyemiyorum artık yolda, sanki hiç bi yere gitmiyomuşum gibi, sanki ilerlemiyorum.
dünya bi koşu bandı gibi ayaklarımın altında dönüyo. içinde ayna olan bi vitrinin önünden geçerken tesadüfen görüyorum kendimi. hareket edebilen bi ceset bu. tanımlanamıcak bi yüz ifadesi olan bi ceset.

ya uyku, daha doğrusu uyumaya çalışmak. soğuk duvara dokunarak hissetmeye çalışmak. yastığın ucunda gözlerinin içine dalmak.

sesini duymaya çalışmak kulaklarımda. insanın sesi yok olmaz demi, ağzından çıkınca yayılır gider evrende. doya doya bi duyamadım ki. doğduğun andan beri evrene yayılan tüm seslerini toplayıp dinleyebilsem. hiç susmasan, dinlesem.

bırak duymayı, canlı canlı okumaya doyamadım tıkır tıkır döktüğün kelimelerini. maziden bastırmaya çalıştım açlığımı.


7 yorum:

Adsız dedi ki...

blogunu takip eden biri olarak senden şu ricada bulunucam değiştirme çizgini.biz seni hayata eğlenceli tarafından bakan biri olarak sevdik öylede kalmanı isteriz .

* a Y Ş e * dedi ki...

stick özlemler olmasa nasıl hissizleşir insan düşün bakalım bi*

banadair_berrin dedi ki...

stic'in çizgisi değişmedi ki?
o hep olduğu gibiydi hala da öyle..hissettiklerinden gayrı bir şey yazmıyor..şu anda tadilatta yine eğlenceli günlerine dönecek :)

yine çok güzel yazmışsın, bak yaşadıkların sayesinde senin ne kadar duygusal ve ince biri olduğunu ögrenmiş olduk..
şarkı ise mükemmel.......

okyanustaki rüzgar dedi ki...

adamın aq tarzda şeyIerden bahsediyorsun ha bu ara..

DaraIdayım zaten ben de .

Bak her şey bir cinneta bakar.

Etme eyIeme..

UIan..

Neyse sustum ben..

(yoksa Iost controI oIacağım)

Pınar Altuntaş dedi ki...

Burası yangın yeri yaw!

Yüxexeratonin dedi ki...

buralarda değildim ne zamandır..
bi uğrayayım dedim,dönmüşsün,sevindim..
yine böyle sen gibi özlemlerimden bahsederken ben babama;
""kül ısıtmaz kızım,kül yığını ortasında yeni ateşler de yanmaz..değiştir o gri mekanı,özlemler dert açar adamın başına""
demişti..
kül yığını ısıtmıyor sahiden,özlem üşütüyor adamı..

stickman dedi ki...

ne desem bilemem, ne desem bilemiyorum.