18 Şubat 2008 Pazartesi

o oldu

her sabah yaptığı gibi indi yatağından. elinin kenarıyla araladı perdeyi. taze hava solumak isteyip açtı pencereyi. o soğuk havayı çekip, içinde hissetti soğukluğu. geri verirken nefesini, ağzından çıkan beyaz duman gözlerinin önünden yükseldi havaya. sanki ruhu içinden çıkıyomuş gibiydi. içinden çıkıp doğaya karışıyo gibi. derin bi nefes verdi. tüm ruhu karışmıştı havaya.
yükseldi... yayıldı... uzaklaştı...ulaştı...
bi soluk alındı bi yerde...soğuktan geçip, sıcacık bi yere derin bi nefesle girmişti.
ciğerlerine doldu...
kalbini kapladı...
kan oldu vucudunda...
o oldu artık.

3 yorum:

ANNA dedi ki...

etkileyici..gözkamaştırıcı..

Yurtdışı Eğitim dedi ki...

bencede etkileyici olmuşşş

inehk dedi ki...

maşallah yahu blog çok güzel olmuş..fotolar filan. hey yavrum heey.. hem gri hem siyah beyas.. yavrum benim bee (bu da kıza laf atar gibi oldu ama.. beğenimi ifade etcem özne yüklem tümleç nesne bulamadım..) zaten bu yorumu yazmak için uygun bi yer de bulamadım..

ben niye hiç bişe bulamadım ki yaa.. hayat bir saklambaç mı..öyy..tamam yahu sustum..