11 Şubat 2008 Pazartesi

Yine geldim :)

iki geldim arasında çok fark var. aman karıştırmayalım. bu sefer bura geldim. bildiğiniz stickman'in blogu işte. kafam karmakarışıktı, bişiler yazmak için girmiştim bloga, aha sonra bi baktım kapatmışım blogu. ertesi gün bi bloguma bakıyım dedim. o zaman farkettim, aha kapatmışım.
-lan stickman blogu kapatmış! vay şerefsiz... dedim.
insanı kalbinden vuran bi şiir ve bi görsellikte katmışım :)
ama itiraf edin! etkilendiniz! :p
blogu kapatarak herşeyin daha kötüye gittiğini farkettim. özür diliyorum. ben yazcam demiştim, o da okucam demişti? ee niye yazmadım lan ben. çünkü MALım. bunun bir ileriki boyutu MALAKlıktır ki örneklerini görmek bile istemezsiniz. normalde pek şiir okuyan bi tip değilimdir. Ama arada sırada öyle şiirler bi yerden bi şekilde geçer elime. Okurum, acayip hoşuma gider. Bu aynı beni anlatıyo lan derim. Ama bu hakkaten aynı beni anlatıyodu. Necip Fazıl Kısakürek'in Kaldırımlar şiirininden bi bölümdü o. Şimdi şiirin ayrıntılarına girmiyim. Örtün üstüme örtün serin karanlıkları diyo işte. Yani gömün beni diyo, zaten yaşamıyom a.q gömsenize diyo. Bende gömüldüm sanırım. Ama kökümü gömdüler sadece. Yani bir çeşit bitkisel yaşam modundayım. Fotosentez filan yapıyom. Kardeşimi benim odadan aldılar mesela. Yan oda da yaşıyo geceleri. Çünkü ben bütün oksijeni çekip onun ciğerlerinin a.q bilirim. Yine eski stick gibi olmaya çalışcam, espiri ve neşeme aldanıp aaa unutmuş! çocuk işte! salak aşık! filan gibi yakıştırmalarda bulunanları hissederim. Benim 7. sınıftan kalma bi falçatam var. 1 tane ciddi vukuatı vardır. Onu da anlatcam size. İşte o falçata yani maket bıçak çok pis keser. onu hatırlatıyım :p

beni merak eden ve mail atarak veya herhangi bi şekilde ulaşmaya çalışarak ne durumda olduğumu soran arkadaşları eshefle kınıyorum. (şimdi isimlerini vermek istemiyorum burdan :p) size ne lan? Şaka Şaka. aman gerçekten şaka ha sakın şey yapmayın. saolun arkadaşlar. cevap yazamamıştım. kusura bakmayın. sizide endişelendirdim. işte nası oluyum ya, nefes alıp vermeye çalışıyorum en azından. biraz zor oluyo ama deniyorum.

17 yorum:

^^w^^PsİkOpAt^^w^^ dedi ki...

heleşükür stick :)
bi ara senin yavaş yavaş androide döndğün hakkında tuhaf düşüncelere kapıldığım anlar bile oldu şahsen :P
neyseki sağlam karakterli kendini bilen bi insansında arada sırada insanlara vurup hatta çarpıp kaçan duygusal yoğunlukları da atlatmasanda atlatmak adına sağlam bir adım atmış bulunmaktasın :)

seni tebrik eder bundan sonraki hayatında başarılar dilerim :P

ehuehheh
hoş hgeldin la :D

Felagund dedi ki...

aferim len adam ol ;) falçata malçata saçmalık bunlar, bilek güreşine gel xD

mevudugaga dedi ki...

ellerine sağlık ama.gerçekten bir kapanış anca bu kadar güzel olabilirdi.
bir de geldin ya iyi oldu.
hoşgeldin..

wolkanca dedi ki...

sen gelmeseydin biz gelecektik, okşanla gelecektim, okşan sana bir masaj yapacaktı bir şeyin kalmayacaktı.

UBenzer dedi ki...

geldiğin iyi oldu.

* a Y Ş e * dedi ki...

oleyy oleeeey çok sevindiim
bi psiko bi sen...
çok kötü oldum vallaa
öksüz gibi :(
sen döndün sıra psikoda

banadair_berrin dedi ki...

felagundun blogunda yorumunu gorunce nasıl sasırdım :) hosgeldın..özlettın kendını..
yalın / alısmak zorundayım..sımdı bunu dınlıyorum..bu sarkıyı dınlemenı tavsıye edıyorum :)

ANNA dedi ki...

güç erdemdir.. ne olursa olsun hayatında güçlü ol... seni gördüğüme sevindim.. şimdi kalk.. toparlan ve yürü!!

OmAr dedi ki...

son olarak yazdıklarını gördükçe senin üzerinden bahis sitesi açmayı düşünmedim değil :P
*stcikman blogunu hackletti de başkası mı yazıyor (1e 3.5)
*stickman'in beyni kalbi tarafından zapt mı edildi? (1e 1)
*stickman geri döner mi? (1e 1)
.
.
.
diye gidiyordu bahis kategorileri aklımda :P neyse şimdi başka bahis kategorileri bulmaya bakiim ben en iyisi :P
Mesela;
*Stickman'in falçatasının istatistikleri (yaralama, doğrama, deşme, ucundan azıcık alma v.s.) toplamı kaç olur :P :P
bu kategori üzerine yoğunlaşabilirm haydi bakalım hoş geldin :P

jade dedi ki...

len bana bak seni ortaadan ikiye yırtarım!

birdaha yaparsan seni bizim çöle atar arkana da kutup ayısını salıveririm:)

o diilde ben ürktüm harbiden şimdii:)

Nurum dedi ki...

ay nerdesin sen bakiim...seni göremyince pek tuhaf oldum ben...:( ben duygusal bir varlığım ya feci oldum be...yapma bana böyle şeyler....HOŞGELDİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİN...:) OH BE RAHATLADIM BEN...

Nurum dedi ki...

ya iyi ol sen valla....hayat kısa...üzülme artık oldumu...:)

stickman dedi ki...

hafiften bi androidlik durumları var aslında bende psiko , oluyo arada, olacaktırda, hoşbulmaya çalışıyom la :)

valla felagund sen iri bi adama benziyosun abicim :) bilek güreşine filan gerek yok, o bilek lazım olur bana, kırılır filan, boşver.

yaa deli kapatırım işte ben :)hoşbulmaya çalışıyom mevudugaga

offf wolkanca valla masaj hakkaten çok iyi gelebilirdi, neyse kendi kendime masaj yapmaya çalışcam artık.

umarım umut umarım daha iyi olur.

bende sevindiğine sevindim ayşe , psikoda gelir inş. en kısa zamanda.

hoşbulmaya çalışıyorum berrin ablacım , yalın pek tarzım diildir ama tarzmı kaldı artık bende :) sen tavsiye ediyosan dinlerim.

tekrar yürümeye çalışcam anna , sizler burda olduğunuz sürece sizden güç alarak yapabilirim bunu. yalnız bırakmazsanız daha çabuk toparlanabilirim.

OmAr , nba başkanı deyvid sitörn gibi adamsın şerefsizim. herşeyi pazarlamaya dökebiliyosun :)

yırtılcak bişi kaldıysa yırt valla jade :) artık kutup ayısı bile koşmaz peşimden. ürkme yaff o falçata hikayesi çok sevimli aslında. anlatcam bi ara.

valla deniyorum işte nurum , bakıcaz. hoşbulmaya çalışıyom. saol.

Pınar Altuntaş dedi ki...

Oh be nihayet bee !!!
Dünya varmış beaa !!!
:D

İnternet Explorer’da da çalışıyor ağzı burnu bir yanda değil merak etme ;)

okyanustaki rüzgar dedi ki...

yaa ben dün gördüm blogu tekrara actığını tam yorum yazar iken bizim net gitti =)

ama dönmene en sevinenlerdenim diyebilirim. Neden dersen biraz özelsin pek haberin olmasa da. Neden dersen şu blog alemine atıldım atılalaı sık sık bloguma uğrayan bir iki yorumdan birinin sahibi sendin ve bana yazma hevesi katıyordun =)

İşte tuhaf bir şey ama düşünence haklısın falan diyebilirsin. Seni tekrar görmwek cok güzel..

Görüşmek üzere ben sık sık uğrarım zaten buralara..

Görüşmek üzere.

sheker dedi ki...

holleyy!!... stickman döndü :)
çok özlettin kendini valla...
ayrıca evet itiraf ediyoruz, etkilendik :)

stickman dedi ki...

o zaman benim ie'de bi yamukluk var pınar :) iyi iyi güzel çalışması güzel bişey

haklısın valla okyanustaki rüzgar , yazdıkların bi başkaları tarafından okununca insan daha çok yazmak istiyor gerçekten, güzel bişey bu.

etkilendiniz hee bak nası itiraf ettirdim sheker :)