12 Şubat 2008 Salı

Tabiat Ana! senin ananı! tamam mı?

Hiç üşenme sen, küresel ısınmaya inat 5 yıldır yağmayan karları 1 saatte yağdır ve üstünede durma! devam et. Her yeri karla doldur. Dolsun taşsın yağdır yağdır yağdır. Nedir benimle meselen tabiat ana? delikanlı gibi gel konuş, ne o kar filan? tipi filan noluyoz?

Millet, bu küresel ısınma filan hikaye, ben size diyim. Yağışa filan ihtiyacınız olursa söyleyin. 10 yıllık kar, yağmur, her türlü yağışı ve bilimum doğa felaketini yığıyım önünüze, köpeeniz olsun.

9 yorum:

Pınar Altuntaş dedi ki...

Tabiat ana yapsın ama sen yapma bunu !

Felagund dedi ki...

öyle deme... şirinler tabiat ana'yı çok severler. şirin babanın manitasıdır... cıks olmadı bu :D

banadair_berrin dedi ki...

tabiatın anasıda mı var dı :)

küresel ısınma hıkaye ama gercek bır hıkaye ;)

otopsiraporu dedi ki...

terfi etti o tabiat ana değil artık oks ana oldu :D

ANAHTAR dedi ki...

küresel ısınma hikaye valla,nedense herkesin yazın aklına geliyor.aslında bi yandan da küresel soğuma var kimsenin haberi yok.
dün sabah felaket soğuktu =))

sheker dedi ki...

ben bi tek kardan adamı bilirdim... şimdi kardan köpeğimiz de mi oluyo :D (çok kötü bi espriydi, hatta espri bile olamayacak nitelikte kabul ediyorum... ama söledim bi kere (:)
bu arada bu yazının etiketlerinden süper bi çocuk hakiyesi falan olur :D:D

stickman dedi ki...

iki sabahtır bende donuyorum, çocuk hikayesi işine gircem sanırım, deli para var :p

okyanustaki rüzgar dedi ki...

etiketlerin hastası oldum :D

sheker dedi ki...

sende bi "ticaret adamı" havası seziyorum bu aralar :)
"sezmek" deyince falcılıkta da iyi para var, söylemesi benden :):)