18 Nisan 2008 Cuma

gitme



7 yorum:

Nurum dedi ki...

:( çok üzülüom artık ben sana...çok üzüyosun sen kendini... :( yazık ama,kalbine,ruhuna,gülüşüne,yaşadığın her güzel saniyeye yazık ediyosuuun... :( çok üzülüom çoook... :(

Adsız dedi ki...

cektigin ask acisi olsun...

Techno-Blog dedi ki...

aşk acısı çok zor..

Adsız dedi ki...

zor oldugunu biliyorum TECHNO-BLOG ama hayatta baska ne acilar var az cok onlari da biliyorum :( o yüzden cektigin ask acisi olsun dileginde bulundum .
stickoglan "leyla leyla deyu mevlaya varilir" sen biraz bu ateste pi$....

Pınar Altuntaş dedi ki...

Bence de;
Kesinlikle, çektiğin "AŞK ACISI" olsun.
Ama ...............

jade dedi ki...

Stik..aşık stik...bu gün bir çılgınlık yaptım sana:) Pirebi Camii'nin önünden geçerken cami önündeki duvara bitişik elektrik kutusunun arkasına bir not bıraktım sana özel:)Geçerken alırsın...Kısa bir mektup oldu, blogger dostundan bir süpriz olsun sana:)

sevgiler...

wykka dedi ki...

artık neşelen!