14 Nisan 2008 Pazartesi

keşke - pişman

benimle konuşmuyosun, anlatmıyosun bana ama ben senin tüm yaşadıklarını bilmek istiyorum. neler hissettiğini söylemeni istiyorum, duygularını göstermeni istiyorum, hep seni dinlemek istiyorum.

konuşmadığım, anlatmadığım, sormadığım zamanlara lanet ediyorum bazen. herşeyi yanına saklayışıma pişman oluyorum bazen. soracağım söyleyeceğim herşeyi yanına saklamam. bu aptal kafayı duvarlara vurmak istiyorum. keşke diyorum. o nefret ettiğim kelimeyi kullanıyorum. hiç bi halta yaramayan o kelimeyi. keşke karşımdayken, seni görebiliyorken, bana soruyorken, bana gülümsüyorken, beni dinliyorken yanına ertelemeseydim hiçbişeyi. herşeyi anlatsaydım. keşke çekip gitmelerle, susmalarla, ertelenmelerle bölünmeseydi o anlar. keşke tadını çıkarabilseydim varlığının, her anı yaşayabilseydim seninle. sorsaydım, sorsaydın, kaçmasaydın, konuşsaydın, dinleseydim.

şu an kollarımda uzanmış olsan, konuşsan o yürek titreten sesinle, hep gözlerime baksan, sıcaklığını hissetsem, anlatsam sana.

Hiç yorum yok: