16 Nisan 2008 Çarşamba

hayal kırıklıklarının ötesi

ben sadece seni ne kadar çok sevdiğimi göstermeye çalışmıştım. bunu yapabilecek pek imkanım ve fazla seçeneğim yoktu. başka nasıl yapabilirdim ki. sen benimle konuşmazken, bana uzakken ve benden hep kaçıyorken başka nasıl yapabilirdim. ben seni korkutmak istemedim. ben seni çok sevdim ve her an daha da çok seviyorum. seni sevmek çok güzel. Ben sadece duygularımı, yaşadıklarımı, hislerimi anlatmak istedim. Senden de bunu yapmanı istedim. Bunları yapmak zayıflık değildir. Bunları yapmak korkulacak bişey değildir. nolurdu ki konuşsan, anlatsan. ne olurdu :/ ne olurdu ki hep yanımda olsan, ne engel vardı ki? korkup kaçacak ne var? Herşey çok güzel olabilecekken bütün bunlar niye? önümüzde çok güzel bi hayat dururken bunu seçmek niye? neler hayal ettik biz? neler hayal ederken neler oldu... Şu olanlara bi bak, hiç bi engel yokken ve yaşanacak o güzel hayat varken şu olanlara bi bak. Hayal kırıklığı bile değil bu. daha kötü bişey. ölümden farkı ne. olan onca şeye rağmen, hiçbişeyin yolunda gitmemesine rağmen, bütün o başımıza gelenlere rağmen seni sevmek çok güzel. ve lütfen senden nefret etmem için yorma kendini, beni kendinden uzaklaştırmaya çalışma. bunun asla olamayacağını sende biliyosun. biliyosun, benim bu yönümü farketmek istemiyosun belki. ben sana bağlandım ve birşeylere bağlanmak zayıflık değildir, hele sana bağlanmak. seni sevdim ben ve sevdiğimi bırakamam. sen istemesende, sen olmasanda hep kalbimde olacaksın. ve asla unutursun deme bana, sen bişeyleri unutmuş olabilirsin ama bu benim seni unutacağım anlamına gelmez.gerçekten unutmam, unutmakta istemiyorum zaten, ne kadar acı versede bu, unutmak istemiyorum ve asla unutmucam. geçicek bi gün, görüceksin geçicek ve biticek deme bana. benim üzerime yapılan bu tarz genellemeler hep yanıltır. "ben böyle şöyle oldum sonra unuttum" bu bende olmaz, böyle şeyler beni bağlamaz, üzerimde etkisi olmaz. ben kendimi biliyorum.

3 yorum:

Beautiful Disaster. dedi ki...

hayallerimizi kucaklayip giderken, bize de nedenler ve nicinleri biraktilar. simdi bu anlamsizligin icinde unutmamizi bekliyorlar ama guzel demissiniz; 'bu beni baglamaz'..

Zulapha Kaphali Iku dedi ki...

mukemmel otesi yazi!

stickman dedi ki...

teşekkürler :)