18 Nisan 2008 Cuma

toprağa son damla

neden gecikti ki bu kadar...
acaba beklemelere mahkum adamı bekletmemenin ayıp kaçacağı düşüncesi onunda mı dini oldu?
belki biraz rüşvet he! ne dersin zenci?
yada teşvik primi...
nasıl tahrik edebilirim ki seni?
biraz kan kokusuyla daha cazip olur muyum acaba
herkesin korktuğunu, herkesin kaçtığını istiyorum senden
hadi ama o kadar zor olmamalı
sen kimleri alıp götürmüş bi karanlıksın
bana mı yetmicek gücün
tüm acizliğimle bekliyorum seni
senin için kolay bi iş olmalıyım
bak belki bugünün siftahı olur, bereket getiririm sana
mümkümse kendimde değilken,
uykunun derinliklerinde onu yaşıyorken olmasın
nasıl olacağını hissetmek istiyorum
hemde en ince ayrıntısına kadar
artık nasıl hareket etmicek bu beden
nasıl başlıcak yok oluş
o anı, son anı...seni yaşamak istiyorum. ne garip demi?
hem belki biraz laflarız seninle
-sizinde işiniz zor be abi...derim ben sana
güler misin bilmem ama ben gülerim belki
onun o tatlı tebessümüne son bi karşılık olur belki yüzümde
yada son damlayı da bırakırım o anda
şanslıysam düşer toprağa
ve bir çiçek açar orda
cıvıl cıvıl sarı bir çiçek...
ve kimbilir belki insanlar papatya der ona...

Hiç yorum yok: