29 Aralık 2009 Salı

bazen o kadar üşengeç olurum ki

vücudumun temel ihtiyaçlarından olan çiş ve kaka yapma eylemlerini bile kırk çeşit küfürü sayarak gerçekleştiririm. özellikle kaka yapmak çok zahmetli bir iş. gerek bittikten sonra bölge temizliği, gerekse el temizliği açısından çok uğraştırıcı ve zaman alıcı. bi de çok çok zor durumda kalmadıkça başkasının tuvaletinde asla kakamı yapmam. en rahat kakamı yaptığım yerler teyzemgilin tuvaleti ve kendi tuvaletimizdir. onun dışında bi kere okulun bilgisayar merkezinde bi kere de başka bi şehirde ucuz, buz gibi bi otelde kakamı yapmak zorunda kalmıştımda aklım çıkmıştı.

sırf üşengeçliğim yüzünden saatlerce hatta bir gün boyunca bile aç susuz oturmuşluğum vardır. hele sürahide su bittiyse çok sinirlenirim. çünkü mutfağa gidip o sürahiyi doldurmak bi sürü iş. hele yemek ısıtmak filan ohooo. boşver.

yürümeye üşendiğim için günlerce evden çıkmadığım olur. özellikle kış ayları felakettir. çünkü bi sürü şey giymen gerekir. mont, bere filan. çok iş. yaz olsa neyse. giy terliği, evdeki gibi şort tişört çık dışarı. kışın bi sürü iş. yok ayakkabıyı bağlayacan, yok bilmem ne. arada bi dergi almaya çıkıyorum ama ayakkabımın bağlarını bağlamıyom. nasıl olsa bisikletle gideceğim için. yani atacağım adım sayısı maksimum yirmi adımdır. o yüzden hiç gerek yok bağlamaya. her adımda hafiften ayağımdan çıkacak gibi olur ama olsun kim uğraşacak bağlamaya.

ve sırf üşengeçlikten traş filan da olmam ben. bazen bir aylık hatta daha fazla sakalla gezerim. artık ne zaman böyle yüzümü yakar, yolup atasım gelir, dayanamam anca o gün traş olurum.

bi de bazen o kadar üşengeç olurum ki, özellikle kış zamanları çok üşenirim. üç hafta dört hafta filan yıkanmadığım olur. en son ne zaman banyo yaptığımı hatırlayamadığım zamanlar bile vardır. çok üşeniyorum napıyım. ama pek kokmam ha. öyle bi biyolojik yapım vardır. bir ay yıkanmayım mesela. çok az kokarım. zar zor fark edersin. öyle pis gibi de gözükmem. karşıdan baksan yani en fazla bir haftadır yıkanmıyo sanırsınız. ama bak yıkandığımda da muhteşem yıkanan bi insanımdır. öyle yalandan, baştan savma yıkanmam. çatır çatır yıkanırım. zaten benim banyo yapmam minimum bir saattir.

dün yıkandım mesela. bir haftadır diyorum kendime ulan artık bi yıkanıyım diye. anca bir hafta sonra yıkanabildim işte. en son ne zaman yıkandığımı bile hatırlamıyodum. kurban bayramından bir gün önce yıkanmıştım sanırım. ama merak etmeyin. yıkanmadığım zaman insan içine çıkmıyorum. çıkacak olduğum vakit mis gibi yıkanan bal dök yala bi insanımdır. yemin ederim bak, ekmek çarpsın, dışlamayın beni bu yüzden. çok pis şekilde üzülürüm ve ağlarım.
dün yıkanırken uzun zamandır su değmeyen tenim suya karşı biraz hassaslaşmış gibi hissettim. su değince irkildim. bi tuhaf oldum. ilk banyosunu yapan ve vucuduna değen bu sıvının gizemini çözmeye çalışan bebekler gibiydim. iki tane bebeğin ilk banyosuna şahit olmuş bi insanım. size de tavsiye ederim, izleyin, çok keyifli. ama nerden bulcan öyle bi bebeği demi. şansa denk gelirse işte. bana şansa denk gelmişti.

14 yorum:

LoveMeorLeaveMe dedi ki...

olamaz.. :)

Luna dedi ki...

gülsem mi, şaşırsam mı, ağlasam mı bilemedim =)

Allah ileride eşine sabır versin :P

•düşler kon∫erves¡• dedi ki...

. .ıy kokarca :o)

esra dedi ki...

üstad naptın ya:) böyle şeylere üşenme beden sağlığı önemlidir.

*kelime jonglörü* dedi ki...

Maalesef ben de tasvip etmeye uğraştım denedim çabaladım ama edemedim:D

puck-robin dedi ki...

tuvaletteki üşengeçliğin için tuvalette bir şeyler okuyabilirsin, dergi falan, uykusuz da olabilir,canın sıkılmaz, sürahideki suyun bitmesi çok canımı sıkıyor benim de, evin muthelif yerlerine basınca su fışkıran amerikanfilmleridnekifıskıyelerden koymak istiyorum.

Şirvan dedi ki...

"ama pek kokmam ha" bi de koksan mazallah. Ya merak ettim Stick sen her sabah yüzünü yıkıyon mu bari? Biliyom kışın buz gibi suyla zor ama yazın bari yıkayıver...Yıl başına yıkanarak gir bi faydası olur belki diye iğrenç bir öneri sunup kaçayım bari:))

stickman dedi ki...

yahu ben size şaka yaptım :p hemende inanıyorsunuz. hiç yıkanmaz olur muyum? sabah akşam günde iki defa duşa girmezsem çıldırırım ben ne diyosunuz siz :p

oldu LoveMeorLeaveMe oldu. şşş. sus.

gül Luna gül. gülün diye yazıyoz bunları da benimle kim evlenir allaanı seversen. ben kız olsam evlenmem kendimle. hadi evlenecek biri çıktı diyelim? ben evlenir miyim? tabi ki hayır. şimdi biriyle evlensen bak sadece biriyle evlensen diyorum hadi neyse. ama öyle değil tabi bu işler. bi evleniyosun, o kızın tüm akrabalarıyla da evlenmiş oluyosun. ben kendi akrabalarımdan kaçıyorum, bi de yeni akraba çıkarmayın bana :D

sende bozuk konservesin o zaman :p

benim beden o dengeyi ayarlıyo esra valla bak. sorun olmuyo o yüzden. geçinip gidiyoruz.

aslında tuvalette sıkılmıyorum puck, orda düşünmek keyifli bi şey. benim korktuğum şey temizlik süreci. yok orayı yıkayacan filan, sonra ellerini yıkayacan. bi de ben iki-üç kez yıkarım. uzun iş. hem vakit alıyo hemde yorucu. fikrini tuttum. her odaya bi tane ondan yaptırsak. valla fena fikir değil ha. cidden.

yahu gerçekten kokmam be Şirvanım. çünkü 2-3 hafta evden çıkmayınca kirlenmiyosun ki kokasın :) şimdi yüzümü yıkama durumu şu şekilde. eğer acil şekilde kalktıysam, derhal uyandıysam, gider hiç üşenmem yıkarım yüzümü. hemde soğuk suyla. ya değilse açamam uykuyu. ama böyle yatakta mayışa mayışa, hafif ve kısa uykular eşliğinde uyandıysam, kahvaltıya kadar yıkamam.

stickman dedi ki...

*kelime jonglörü*, beni böyle benimseyin, böyle özümseyin. ben buyum. değişemem bu yaştan sonra. başkalaşamam. yıkanamam. üşenirim.

Siminya dedi ki...

ne tatlısınnnnnnn yıkanmayan erkekler favorim hastanızımmmmm

stickman dedi ki...

e o zaman napıyorum Siminya, iki ayda bir yıkanıyorum bundan sonra. hatta hiç yıkanmıyorum. yıkananı ziksinler :D

Lulu dedi ki...

Ne bu halin Stickcim?Bence sen depresyondasın.Yürümeye bile üşenmek mi?!Genç bedeninde pamuk bir dede mi besliyorsun gizli gizli:)

stickman dedi ki...

valla bilmem ki depresyonda mıyım nerdeyim. üşenmesem açıp bakıcam depresyon belirtilerine ama üşeniyorum. içimde bir dede var galiba, çünkü herkes bunu söylüyor. 90 yaşındaki dedeler gibi konuşuyormuşum. peah. hangi dede basketbol oynar.

Adsız dedi ki...

5 sene sonra okuyuverdim bu yazıyı. anonim olarak yazıyorum çünkü çok utanıyorum. benim de 3 hafta 1 ay yıkanmadığım oluyo. çok oluyo hem de. erkek arkadaşım var o da öyle. pis pis yaşıyoruz aynı evde. kokmuyoz