1 Aralık 2009 Salı

bi daha bi daha bi daha

-beer?... beer?
-no beer... no beer...

arkaplanda bu sesler olunca insanın yürüyüşü bile değişiyor arkadaş... malt içeceğini bira sanıp büfeciye seslenen turistlere ve o büfeciye teşekkürler. 15 saniyeliğine hayatıma renk kattınız. istesem 10 saniyede de geçerdim ordan. bilerek yavaş yürüdüm. iyki el kart doldurmak için uğramışım büfeye.

...ve kampüste gün batımı...










kampüste günbatımı bi başka oluyor be arkadaş. ne bileyim yani böyle bi hüzünleniyor insan. ama normal şehiriçinde pek olmuyo öyle. güneş bu kadar net gözükmediği için olabilir. tabi başka şeylerde olabilir. geçmişte burda yaşanmış arkadaşlıklar var, o kadar anı, onları da hatırlıyorum. bi sepya rengine bürünüyo kampüs. insanın fakültenin çatısına çıkıp bi sigara tüttüresi geliyor en efkarlısından.
batarken güneş ardında tepelerin, geldi veda zamanı stickman'in...
(bu cümleyi küfürlü olarak bana uyarladıysanız! bittiniz!)

5 yorum:

Şirvan dedi ki...

Ha bu arada o gün batımı kampus dağ başında olduğundan güzel geliyor olmasın ;)

Şirvan dedi ki...

Geçenlerde ekmek salmasını öğrenmiştim senden. Şimdi de malt içeceğini. Valla genel kültürüm katlanarak artıyor sayende sağ olasın.

Beyrut Fatoş dedi ki...

cümlenin devamı teletabilerle ilgiliydi sanki:P

stickman dedi ki...

evet Şirvan, doğru söyledin. dağ başı atmosferi beni benden almış olabilir. ve sende bana bişey öğrettin, yani kafamda bi kıvılcım oluşturdun. ekmek salması malt içeceği eşliğinde nasıl olur acaba? ımmss..

yapma Fatoş! bari sen yapma! kurdun demi o zincirleme sıfat tamlamasını, üstelik sonuna benim ismimi ekleyerek. bittin sen Fatoş! bisikletten düşüreceğim seni! :p

gzmy dedi ki...

teletubbies stickman