31 Aralık 2009 Perşembe

2010

bu yeni yıl olaylarında, "-amaaan abi ya nolacak işte...", "-off geçmiş bizden gençler eğlensin...", "-bize mi yeni yıl allaanı seversen..." insanlarından olsam bile, yılın o son 10 saniyesinde, böyle insanın içinde, derinlerde gizli bi yerde ufak bi heyecan olmuyor değil yahu.

not: bu arada bu üstteki şahıs, seneye görüşürüz lafını 2010'a girince söylüyo biliyosunuz demi!

yazıya sonradan ekleme:
bence yeni yıl insanları 10'a ayrılır.
1-sıradan bi şekilde girecekler
2-ev dışında mekanlarda eğlenerek girecekler
3-ev dışında mekanlarda eğlenemeyerek gireceği için eğlenerek gireceklere laf sokanlar
4-sadece evde mandalina yiyerek girecekler ama mekanlarda eğlenerek girecekleri de destekleyenler
5-taksimde turist elleyerek girecekler
6-seneye görüşürüz esprisi yaparak girecekler
7-seneye görüşürüz esprisi yapanın komik olmadığını söyleyerek girecekler
8-seneye görüşürüz esprisi yapanın komik olmadığını söyleyenin de komik olmadığını söyleyerek girecekler
9-rakamcılar
10-girmeyecekler (ben başkalarının belirlediği günlere uyarak yaşamamcılar)

8 yorum:

uğur dedi ki...

aynen. bide biz küçükkene babam eve gelmeden önce çekirdek, çerez, kola, meyve, sebze(ne alakaysa), çikolata filan alırdı. açarlardı bide trtyi sibel can (başka isim gelmedi aklıma hayret)çıkardı. baba hasta ufaktan tabi sibele çaktırmıyo. tombala oynardık falan filan. alınan milli piyango biletine bi şey çıkarmı umudu. vay be ne günlerdi. şimdi yok anasını satayım(eşşek kadar olduk diye herhalde). yeni yılların tadı kalmadı. ama o heyecan var harbiden. ne olursa olsun.:)

beenmaya dedi ki...

iyi seneler :)))

Berrin'deniz' dedi ki...

mutlu yıllar stic :)

0z-T dedi ki...

Ben yilbasindaki geriye sayimda gizli gizli ayaga kalkip sevdigim bir seyi yapmaya calisiyorum o an stickman.

Bunu kimseye soylemiyorum ama ya gercekten de nasil girersen oyle olursa tum yil?

Hep ayaktayim o yuzden :(

esra dedi ki...

happy new year...

Lulu dedi ki...

Daha umutlu ve daha mutlu olacağın yeni bir yıl diliyorum sana Stickcim.

R. Cihan dedi ki...

evde çok özel bi şekilde girenleri unutmayalım.. öhömm:p

stickman dedi ki...

ben o günlerden en çok tombala oynamayı özledim uğur, oyun oynanmadan hemen önce taş çalardım ben, çaktırmadan koyardım kağıdıma :D

beenmaya, berrin abla, esra sizlere de mutlu yıllar :)

Oz-T, için rahat etmeyecekse yap tabi ama olmuyo öyle bişi biliyosun.

tam bana göre bi yeni yıl dileğinde bulunmuşsun Lulucum. öyle bi yıl geçireceğimi sanmıyorum ama yine de teşekkürler.

cihan, sizleri kalbimizde yaşatıyoruz zaten her daim.