30 Aralık 2009 Çarşamba

gitarımın sapı aşkına!

  • sen hep havuç olarak kalacaksın yüreğimizde... bugün televizyonda denk geldim. havuç, gitarlı-uzun saçlı ve sakallı şarkıcı olarak şekilli genç olmuş. sikik bi cep telefonu yüzünden çocuğu düşürdüğünüz durumlara bakın. çocuk ne hallere geldi. alaydılar buna bi telefon, hiç böyle olur muydu. olmazdı.
  • haber 2009... ben bir yıl boyunca hiç haber izlemem, ondan sonra senenin son günleri otururum televizyonun başına hani şu "2009 böyle geçti" haberleri olur ya, onu izlerim sadece. böyle ne olmuş ne bitmiş herşeyden haberim olur. enayi miyim bir yıl televizyon izleyecem hergün. son iki günde izledik bitti işte.
  • yılbaşı eğlence programları... hani şu cansız çekilen yılbaşı programları varya. ben ordaki insanlara o kadar üzülüyorum ki anlatamam. adamlar yılda bir eğleniyolar ama o da cansız yayınlanacak. hani o programlar çekilirken böyle içten içe de biliyolar ya aslında o an yılbaşı değil. ne kötü oluyodur insan. ne acı.
  • at-eşşek... şu dünya üzerinde at ve eşşek eti satan adamı anlamıyorum. sanki daha mı ucuz o hayvanları yetiştirmek. hele at yetiştirmek filan çok pahalı bişi olmalı. böyle atla eşekle uğraşacağına git de adam gibi öküz-dana-buzağı filan yetiştir. salak pislik.

7 yorum:

banyosuyu dedi ki...

öküzleri yerken gözünü kırpmayan insan evlatları atı yerken niye ıyh tiksinç diyo kine?

o da hayvan o da hayvan. yazık değil mi onlara :/
inekler ölmesin.

Scarlet dedi ki...

Havucun klibini izledim fena değil seside iyiymiş ama haklısın yazarken bile adının yazmayıp havuç yazdım:)
ıykk çukurova üni.sinde olmuş dimii bizimde başımıza gelmişti çok sevdiğimiz bi köfteci vardı ablam hep derdi bi acayip kokuyo diye bigün önünden geçerken gördük ki mühür vurulmuş sonrada öğrendik eşşek eti satıyomuş:s

0z-T dedi ki...

Tobe allaim minikti bu :( Domuz eti yemis, gevurlar gibiyn kocaman olmus :(

stickman dedi ki...

nette bi video dolaşıyodu banyosuyu, orda minik sarı bi kız, "kuzuları kesmeyin, çünkü onlar bir hayvandır ama inekleri kesebilirsiniz" diyodu. o geldi aklıma. tabi senin bakış açındanda görebiliyorum ben olayı, hak veririm ama kesmeyelimde ne yapalım be banyosuyu. mundar mı olsun hayvanceğizler. hem sen bi ekmek salması yesen, bak bakalım bi daha inekler ölmesin diyebiliyomusun :)

Scarlet ben hiç beğenmedim yauv :D klip çok salakça geldi bana. gerçi ortalarında filan denk geldim. bilmiyodum başlangıcı nasıldı, yine gitarlı şekilli bi genç oynuyordu :D bi de 23 nisan şarkısı söyler gibi söylüyo havuç efendi. ben mecbur kalmadıkça dışarda hiç bişi yemeyen biri olarak pek etkilenmiyorum bu haberlerden ama sinirleniyorum yani bunu yapanlara. git hırsızlık yap daha iyi. gerçi at ve eşşek eti neden yenmesin, onun gerekçesinide bilmiyorum. öyle körü körüne saydırıyorum adamlara :D eski Türkler at sütü içmezmiydi. içerdi. sağlık olsun :D

bence bu ergen irisinin iriliği kendisine cep telefonu alınmamasından kaynaklanıyor Oz-T. almadılar buna telefon, bu içinde büyüdüü büyüdüüü büyüdüüü ve işte kocaman oldu :D arada titriyormuş ve heryerde çekmiyomuş bu havuç efendi :p

Lulu dedi ki...

Sorun at-eşek yemek değil Stickcim.Millete yedirdikleri sağlıklı ve pahalı yarış atı eti değil herhalde.Iskartaya çıkarılmış gariban hayvanları toplayıp yediriyorlardır o şerefsiz yaratıklar hepimize.

stickman dedi ki...

pis herifler. o at ve eşşeklere teptirmek lazım bunları lulu.

miSS rainb0w dedi ki...

yılbaşı eğlence programları hakikaten çok saçma. oturup o programları izleyerek eğlenenler var mı merak ediyorum.
programı çekenler çok da sıkılmıyordur aslında, neticede paralarını alıyorlar, rol yapmak zor gelmese gerek :))
izleyenlerle dalga geçmek bi nevi.