6 Aralık 2009 Pazar

komşu kızlarıyla başım belada!

karşı komşu
bırak gürültü-takırtıyı, ağzıma sıçsalar gıkımı çıkarmam, hiç bişey diyemem. çünkü "iyilik bankası" (zahir-paulo coelho) hesaplarında acayip kredi biriktirdiler. hem bebeklerini filan da çok seviyom. özledim len çocuğu. keşke hiç görmeseydim. şimdi o hastalanırsa filan allah korusun, ne biçim üzülürüm. canım len o benim. içimde kocaman bi sevgi oluştu ona karşı. bi de küçücük bebeği sanki yıllardır tanıyo gibi hissediyorum kendimi. ama bu mümkün değil. zira çocuk hayatında daha bir yılı bile tamamlayamamış aciz bi varlık. salyası filan akıyo sürekli. yani kendi haline bıraksak maksimum 3 gün filan yaşar. ama sanki o da beni tanıyo yıllardır. gülüyo filan bana. ağlamıyo hiç. bi tek ayıcıktan korkuyo. vuruyo ona. oynasın diye verdim geçenlerde. sıkı bi tekme savurdu ona. tekme atmayı nerden öğrendi anlam veremedim. gerçi annelerimizin karnında bile yaptığımız bişi tekme atmak. bilmem artık. ama çok hareketli, bi dakika rahat durayım demiyo, bi o yana bi bu yana, onu severken terliyorum resmen. düşer müşer elin çocuğu başıma bela olur diye nası dikkatliyim. bi de güçlü şerefsiz. arada bi kasıyo kendini şöyle maxsimum reklamında finaldeki o hareket varya, öyle yapıyo, nası kasları filan semsert. az büyüsün bu, bütün çocukları döver.
yan komşu
ağlama be bebek! ne derdin var ki ağlarsın? özellikle hergün belirli saatlerde yoğunlaşıyosun bu olaya. söyle ne derdin var? ne olabilir ki bebek! ya acıktın, ya susadın ya da gazın var? hadi biraz da ilgi istiyosun diyelim? söyle ne derdin var? aşık mısın sanki? kime aşık olacan sen. aylığın, bak yaşıtın bile demiyorum çünkü daha yaşın bile yok senin, aynı katta ki aylığın ve adaşın komşu kızından hoşlanacaksan söyleyim, o da kız. belki farkında değilsin ama sende kızsın. normal şartlar altında bu gezegende kızlar birbirine aşık olmaz. onu söyleyim. ha ilerde ne olur onu bilemem. ama daha çok var o yıllara. hem bence sana kimse aşık filan olmaz! haha! salak seni! zırlaksın sen bi kere, hergün ağlıyosun, bağırıyosun! daha seni hiç görmedim, sevimlisindir belki ama bak kızım, aklını başına al. ağlayıp durma! aynı katta oturduğun adaşını örnek al biraz, hem o ne güzel bak sosyal bi bebek, bize geliyo, birlikte vakit geçiriyoruz. ayıcık tekmeliyoruz. fotoğraf çekiniyoruz. çok eğleniyoz valla. sen biraz yabanisin sanırsam. olmaz öyle. vazgeç ağlamaktan. hayır olay sadece senin ağlamanla kalsa neyse dicem. ama o baban ne menem bi adam öyle. sen ağlayınca sana sevgisini bağırarak gösterip seni susturmaya çalışıyo. müziği geç vakitte yüksek ses açtığımda duvara vuran bu adam hayatımda daha fazla yer edinmemeli. terlikle vurdu lan resmen duvara. sesin tokluğundan anladım. ha bu arada söyle o babana, bi daha bana öyle duvar arkasından arrslik yapmasın! sinirlenirsem gecenin köründe rammstein'ı bi dayarım size, sabahları yaptığınız o aile saadetine hasret kalırsınız! oke?! (bütün bunları yazarken hemen duvarın arkasında uyuyo olman ne fena be bebek. dur bi tıklatıyımda duvara huzurun bozulsun nihoohoho) (şaka şaka uyu)

13 yorum:

Pilli-Cadi dedi ki...

hey alllaaam hey allaaam ya:D:D:D:D

cesetizleri dedi ki...

Başlığı görür görmez yazının kime ait olduğunu anlamak..
Evet evet tam olarak yaşadığım bu saniyeler önce..

cesetizleri dedi ki...

Evet itiraf ettim, yazıyı okumadan yorum yazdım ne var yani bunda abartılacak anlamıyorum

Lulu dedi ki...

Stickcim,bebeklerden ve çocuklardan nefret edecek kadar bebek ve çocuk zırıltısına maruz kalmış biri olarak onlarla ilgilenecek kadar sabırlı olmanı takdir ediyorum.Ben yeğenlerimden kaçmak için kendimi odama kilitliyorum.Bütün ihtiyaçları karşılandığı halde zırlamaya devam eden tüm bebeklere de uyku damlası vermekten çekinmem.Yan komşunun hayatını kaydırmak istiyorsan Fatal Bazooka kliplerinden oluşan bir cd hediye et ona.Bak bakalım bi daha kendine gelebiliyor mu?

•düşler kon∫erves¡• dedi ki...

. .ha ha koptum :o)

I believe, i can fly dedi ki...

bu bana hiç yabancı gelmedi (:

komşu veletleri ile başı belada olan bir insan olarak acaip bir empati kurdum valla :D


evde bu yaşıma rağmen biriktirdiğim peluş hayvanlarımın kuyruğuna yapıştırılan yara bantları kendilerine yapılan acımasız bir ameliyatın izleri. Yada boyunlarında bulunan sımsıkı sarılıp düğüm atılarak bağlanmış ipler, intihar süsü verilmiş bir cinayetin aracı aslında...

maalesef benimkiler seninki kadar masum ufacık tefecik sevilesi bir mahluk değil belli bir kudurganlık yaşına gelmiş cani yaratıklar (: blogum içinde çoğu zaman güzel bir konu oluşturuyorlar (:

ama seviyorum yine de (: allah sabır versin...
(cümlemize)

Şirvan dedi ki...

Komşuluk ilişkileri sağlam aileye sevecen, sakin bir bebek yollayalım. Şu komşusunun duvarını tekmeleyen zibidiye de sürekli ciyaklayan bi bebek gönderelim de anlasın komşusunun kıymetinin. Puhaha... Tanrı(Zeus olsun adı da dincilerin hışmına uğramayalım)

Beyrut Yıldırım dedi ki...

:D iyilik bankamda sağlam kredilerin birikti haberin olsun.

bide o dünya güzeli sana aşık bence, size getirsinler ağlarken bak gör hemen susar.

not: take in check in door...ısrarla gülüyorum:)

margo dedi ki...

hahhhaaa..şahanesin valla ne diyim özellikle sevdiğin bebişle sosyalleştiğinizi anlatıp nispet yapıyorsun ya :)
iyice güldüm sayende..
beni soracak olursan sizin yan daireye taşındım bende :) sabahlara kadar tepinip ağlıcam.. sizin eve bakan duvarı ağlama duvarı yapıcam hatta :D

bundan gayrı yeni mekanımdayım..
http://pearlsofnewlife.blog.com/

stickman dedi ki...

nee nee güldün işte pillicim güldün :)

hahaa ces? :D blog dünyasında öyle bi imajım mı var benim ya :) hem bak başlığa o kadar aldanma. ilk okuyuşta insanın aklına gelen şeylerle pek alakası yok. çünkü bu komşu kızları henüz 4-5 aylık sevimli bebeler :)

hey Lulu, yine tüm gizeminle burdasın :) bebekleri severiz tabi ama huysuz olanlar ne kadar şirin olsalar da bi süre sonra itici geliyorlar. Fatal Bazooka bilmem (ilk defa senden duyuyorum) ama dj bazuka çalıyom ara sıra. artık duyuyorlar mı bilmem.

düşler kon∫erves¡• burda kopmak serbest tabi, kop kop.

I believe, i can fly, benimkilerde şimdilik ufacık tefecik turşucuklar ama o kurdurganlık zamanları şimdiden korkutuyor beni. arada sırada o şekilde kabuslar görüyorum. bunlar benim odaya dalıyorlar ve yerle bir ediyorlar odayı. sonra terlemiş bi şekilde aniden sıçrıyorum. zar zor kendime geliyorum.

o zibidiye gönderilen ciyaklayan sıpanın kahrını yine ben çekiyorum be Şirvan, babası pek şikayetçi değil valla, onunla birlikte neşe içinde bağırıyo herif. olan yine benim uykuma oluyo :)

aynen fatoşum, senin de benim iyilik bankamdaki kredi notun AA+ valla. demek o zırlağın bana aşık olduğu için zırladığını düşünüyosun. olabilir valla, aşk bu, duvar muvar dinlemez tabi. hasta lan o kız bana. bi de keşke ordaki check'i chat yapsaydım. take in chat in door. böyle daha nefis :)

e öyle her bebekle sosyalleşmem tabi margo, atıcam havamı. hayırlı olsun yeni mekanın :) duvara fazla ağlama, rutubet yapar :p

Okyanu∫takί rüzgar ~ dedi ki...

stick o cocuğu karşını alıp bunları onlara söylediğini düşünüyorum da..

- biz ayıcık tekmeliyoruz sense
- yeeeeeaaaağğğğ
- siktir lan carpıcam bi tane ağzına şimdi!

falan ahaha

Berrin'deniz' dedi ki...

yan komsunun bebegı hep aynı saatlerde aglıyorsa buyuk ıhtımal kolık vardır..bir süre sonra gecer. bebek aglarken elektrık supurgesı yada sac kurutma makınesı acılıp dınletılmelı..etkısı yararı kanıtlanmıstır :)

madem bebeklerı cocukları bu kadar cok sevıyorsun allah gonlune gore versın ılerıde:)
senin için kalbime tek bir erkek çocuk doğdu :) bilmem artık gerisini..

stickman dedi ki...

ahhaahaa sevgili okyanustaki rüzgar, lütfen bebelerimizle küfürlü konuşmayalım, onları sevelim, onları sayalım. nasılda tüm vahşeti üstüne yıktım :p

demek bizim zırlak kolikmişte ondan ağlıyormuş he berrin abla, valla araştırdım biraz, olabilir cidden. tüm umutlarım yıkıldı. bana aşık olduğu için ağladığını düşünüyodum. neyse sağlık olsun. ve gelelim benim için düşündüğün şu erkek çocuk. yapma etme ablam. benden baba olmaz. hadi bi hevesle bir ay filan ilgilendim diyelim, sonra yüzüne bile bakmam :D