5 Aralık 2009 Cumartesi

muhabbet kuşunun uçuşundan feci şekilde korkarım!

  • her yıl farklı... ya abicim hayatımdaki her yılın kendine has bi kokusu var diyebilirim. her sene bi takım olaylar yaşanıyor ve bu olaylar o senenin teması olup çıkıyor. bunun her sene değişmesi garip. yani bi kere de iki yıl bu şekilde aynı geçsin? ama yok. bi şekilde farklılaşıyor işte. gerçi böyle olmasınında ayrı bi güzelliği var.
  • ilk twitter... twitter'ı ilk açtığımızda neden salak salak şeyler yazdık ki. gittim kendi yazdıklarıma da baktım. hep böyle salak salak şeyler. çoğumuz yapmışız bunu. keşke yapmasaydık lan. ne biçimde dalga geçecekler şimdi bizimle. işte twitter hesabı açtıktan hemen sonra %90'ımızın yazdığı ilk tivitler;

    twitter da neymiş?
    hey bende burdayım!
    bi de biz bakalım dedik...
    asıl sen napıyosun twitter?
    hımm çözemedim seni...
  • avatar... "kendi minik avatarını ücretsiz yarat, arkadaşını şaşırt..." diyor birileri. dua edin sevdiğim kişilersiniz, yoksa öyle bi minik avatar yaratırdım ki aklınızı alırdım sizin.

5 yorum:

Dila Okatar dedi ki...

twitte kur atlamışsın hakkatten:)tebrikler;))

gzmy dedi ki...

o da bişeymi bazıları sıçmaya gittiğini bile yazmış twittera. :)

MeLioR dedi ki...

''her yıl farklı... ya abicim hayatımdaki her yılın kendine has bi kokusu var diyebilirim. her sene bi takım olaylar yaşanıyor ve bu olaylar o senenin teması olup çıkıyor. bunun her sene değişmesi garip. yani bi kere de iki yıl bu şekilde aynı geçsin? ama yok. bi şekilde farklılaşıyor işte. gerçi böyle olmasınında ayrı bi güzelliği var. ''

Aynen öyle!ŞİDDETTLEE KATILIYORUM :D ::

Finduilas dedi ki...

ben de baktım şimdi... ilk ''noluyo bi bakim dedim.'' yazmışım. :D

stickman dedi ki...

geç bakalım dalganı Dila :D

e tabi bazen o durumlarda merak konusu olabiliyo gzmy, insanlığı bilgilendirmek lazım.

güzel olan yıllar şöyle 3-4 yıl olsa bi de MeLioR, tadından yenmeycek.

e artık cevabı bulabildim mi Finduilas? noluyomuş? :p bi arkadaşa bakıp çıkıcam gibi olmuş senin ki. ama çıkmamışın kalmışın orda :p