6 Mart 2010 Cumartesi

abi beni sev!

  • hava durumunda balkanlardan gelen soğuk ve yağışlı havanın yurdumuza girdiğini öğrendiğim an twitterda okuyacağım girdilerin tedirginliği tüm bedenimi sarıyor. soğuk terler dökerek soğuk ve yağışlı hava dalgasının yurdumuzu terk etmesini bekliyorum.
  • ya abicim fakir erkek tamam ama fakir kız çok iç burkucu ya :( böyle ne biçim hüzünlendirici bişi. insanın ağlayası geliyo. ama bak fakir erkek öyle mi? hiç umrumda bile olmaz fakir erkek. sürünsün köpek. hayvan herif. aşşalık pislik :p
  • insanlık olarak çok geliştik. işte şunu bulduk bunu bulduk. şu an aya filan hemen gidebiliyoruz, işte şu hastalığı yendik falan gibi bi ton şey söylüyoruz ya. bi de bunları böyle biz yaptık diyoruz hani. lan nere sen yaptın? hee? nere sen yaptın?! elin adamı yapmış, sende ben yaptım diyosun. ne yaptın allahını seversen lan. hayatında insanlık için yaptığın en faydalı şeyi söyle bana? en fazla ağaç dikmişindir. öyle malak gibi konuşup durmayın şunu bunu yaptık diye. sinir etmeyin adamı.
  • yaşasın kötülük! bugün yapacağımız kötülük 140 karaktere sığmayacağı için burdan yazmak istedim. birinci katta oturanlar için bu kötülüğümüz. apartman kapısının sesini duyma kolaylığı açısından böyle. eğer birinci katta oturuyosanız, yukarlardan biri, gıcık olduğunuz bi komşunuz mesela, apartman kapısını açmak için otomatiğe bastığında hemen sizde koşun otomatiğe basın durun uzun uzun. ve aşşağıdaki, apartmana yeni girmiş olan adam sinirlensin. üstelik yukardaki yapıyo zannetsin. tamaaaam laaağğn açıldı kapı diye bağırsın. kendi ailesindeki bireye kızsın. siz yine basın. sürekli basın. iyice delirsin. hauahaa. sizin bastığınızı asla bilemeyecek geri zekalı. puahuaha! adam yukarı çıkınca niye çok bastın diye tokatlayacak o çocuğu. bende sabahları yaptıkları tüm gürültünün intikamını almış olacam bu şekilde. ha ha ha! biliyorum hastayım ben. hasta bir köpeğim!

3 yorum:

Lulu dedi ki...

Ah be Stickcim,bu zekayı insanlığın hayrına kullansaydın şimdiye kadar kimbilir kaç hastalığa çare bulurdun.Manşetleri görür gibiyim:"Büyük Türk bilim adamı Stick kansere çare buldu!"Dalga mı geçiyorum?Asla!Ama en azından şunu diyebiliriz:Komik insan Stickman asık suratlara ilaç olur:)

LoveMeorLeaveMe dedi ki...

çok şizofrenik olmuş:D

stickman dedi ki...

aslında tıp alanına bi giriş yapsam ortalığı dağıtırım lulu, gerçekten bak. ama kim uğraşacak o kadar demi. üşenirim ben. şimdi başlasam bi 20 yıl sonra filan anca faydalı bişiler bulurum. ben en iyisi böyle takılmaya devam ediyim. asık suratlara karşı günde bir doz stickman :)

bilemiyorum LoveMeorLeaveMe, aslında bu benim en mazoşist halim :p (kill bill vol.1)