23 Mart 2010 Salı

Uçurtmayı Vurmasınlar, İnci'yi de bana versinler!

doktor, dooktor!
-evet Marty..
Marty değil doktor, ben stick.
-evet stick?! noldu söyle?
çabuk DeLorean'i hazırla, İnci'ye aşık oldum. 1989 Türkiyesine, Uçurtmayı Vurmasınlar filminin çekimlerine gidip Nur Sürer'i yani İnci'yi kaçıracam, evleneceğiz. Hatta Barış'ı da kaçırırız. (gerçi biraz kıskandım kendisini) Evlat ediniriz onu. Uçurtma uçururuz. Uçurtmayı vuracak olanlarında amına koruz! Zaten ben mahallenin en iyi uçurtma yapan ve uçuran çocuğuydum zamanında. Barış'ın boyundan büyük, İnci'nin yüreğinden küçük uçurtmalar yapardım. (yazının en can alıcı sözüydü bu) Hadi doktor, hazırla zaman makinasını. pilütonyumunu neyim ben koyacam valla bak.

-hey bir dk stick! şimdi sen bana Nur Sürer'in, Uçurtmayı Vurmasınlar filmindeki İnci rolündeki haline aşık olduğunu mu söylüyorsun? ohh god! damn it!

evet Doktor. doğru anlamışsın. tam olarak onu söylüyorum sana. yıl 1989. Uçurtmayı Vurmasınlar. senaryo Feride Çiçekoğlu. yönetmen Tunç Başaran. görüntü yönetmeni Erdal Kahraman. müzik Özkan Turgay. başrollerde Nur Sürer (inci) ve Ozan Bilen (Barış). daha fazla bilgi istersen, tarihi Osmanlı mecmuasının, üçüncü cüzünün, bindokuzyüzonkininci sayfasına bakabilirsin doktor. ahh İnci ah. o nasıl bi güzellik öyle. İnci nasıl bakıyor biliyor musun doktor. onlar nasıl bakışlar öyle biliyo musun? tertemiz, sevgi dolu ve alabildiğine doğal. gözlerden yaşama sevinci ve umut fışkırıyor doktor. ya o süper doğal halleri ve hareketleri... ya o sesi. hep güzel birşey söylermiş gibi çıkıyor sesi. sesine umut ve sevgi harmanlanmış resmen. karşına geçip ana avrat küfretse bile süzülür kalırsın... yaa öyle işte. anlayamazsın sen bunu doktor. hemen hazırla şu zaman makinesini. gideyim buralardan, kavuşayım İnci'ye.


"Adının anlamı dünyayı kucaklasa, taşta büyümezdi Barış..."

2 yorum:

'Berrin' dedi ki...

ne güzel tasvir etmişsin sesini..

bu akut bir durum kronikleşmeden evvel nur sürerin bugünkü haline bakmanı tavsiye ederim :))
uzm.dr.berrin deniz

stickman dedi ki...

ehehee baktım abla baktım ya sorma. insanlığımdan utandım :p yaşlanmış, eciş bücüş olmuş. yüzüne bakılmaz olmuş :p ne aşk kaldı bende ne sevgi. ben zaten İnci'ye aşık olmuştum. onu da iki dvj bazuka klibi izledim geçti gitti :p