5 Mart 2010 Cuma

tahin - pekmez

şu aralar favori yiyeceğim tahin-pekmez karışımı + ekmek. belki de zalım nutellacılara karşı bir direniştir bu, bir başkaldırıdır. belki bu fotoğraf stickman öncülüğündeki nutella karşıtı direniş hareketini temsil eden bir simge olur zamanla. tişörtlerinize filan bastırırsınız. belki kolay görünüyor ama zor iştir tahin-pekmez yemek. tahindeki pekmez oranını iyi ayarlamak lazım. bu konuda ustayım. yeni nesillere de bu tadın aktarılması için yetiştirilmek üzere çırak alınacaktır. başvurular şahsen ve bizzat yapılacaktır. bu arada ben küçükken tahin'e tahan derdim. o da doğruymuş bi yerde. tahan da denirmiş.
küçükken çizgi film izlerken tahin-pekmez yemeye bayılırdım. o günleri tekrar yaşamak için televizyonda çizgi film varmı diye gezdim kanalları. bulamadım. çizgi filmsiz yiyorum artık tahin-pekmezi. bi de aslında şu gördüğünüz dilimler benim son tahin-pekmez dilimlerim olabilir. çünkü bizim bu süper tahini aldığımız adama araba çarpmış. dükkanı kapalıymış. kendisinin bol bol tahin yiyerek çabukcak iyileşip dükkanını açmasını ve beni tahinsiz bırakmamasını diliyorum. dikkat ederseniz onun için hiç bişey istemiyorum. tamamen kendi menfaatlerim uğruna konuştum. bir kaç dilim tahin-pekmezli ekmek uğruna. işte bu kadar acımasızdır insanoğlu, bu kadar gaddardır.

16 yorum:

Sycorox dedi ki...

o oran çok önemli gerçekten,ne çok tatlı pekmezli olacak,nede çok tahan!lı:)
evet süperdir kendileri,off canım istedi:)

ChouNuR dedi ki...

hey tahin benim !
pekmezde benim arkadaşım !
:)

banyosuyu dedi ki...

hani ikisini karıştırırken alacalı bulacalı olur ya. en başındayken.
işte ben en çok öylesini kaşıklamayı severim.
hoş tahini de pekmezi de hem ayrı ayrı hem birlikte kaşıklayabilme potansiyelim epey yüksektir.
nutellaya da 10 basar bence sanki.

yancı bir kedi zenci dedi ki...

Stickman, 4 sene gizli ajanlık yapmış biri olarak senden şüpheleniyorum. Pekmezciye araba çarpmadı bence. Sen tahinpekmezhastası olarak, ondan senin cebindeki paranın 2-3 katı olan tahin pekmez kombosunu alabilmek için resimde gördüğümüz -alakasız bi şekilde orada bulunan- rambo bıçağıyla adama bişeyler yaptın, sonrada gelmiş adamı bida görebilcekmiyim bilmiyorum tarzında yalanlarla yaptığın şeyin üzerini örtebileceğini düşünmüşsün. Bu işin peşini bırakmicam... Gözlerim üzerinde.

âyine-i devrân dedi ki...

ben de bayılırım mmmm, hemen mutfağa mı gitsem, bi de nutella da neymiş, "yerli malı yurdun malı herkes onu kullanmalı" değil mi efendim :p :d

nymphea dedi ki...

Çok severim tahin pekmezi, ama tepsidekilerin hepsini yiyebilecek kadar değil:) Hepsini sen yemedin dimi:P

Eternal dedi ki...

1,5 kaşık tahin 1 kaşık pekmezi kaldırır, lakin ki göz kararı da mühimdir, Yodacılıktır.

olsa da yesek dediğim şu saniyelerde, ''bunlar da ilginizi çekebilir'' kısmında gördüğüm penis çorbası da heves meves bırakmadı :D

Larien dedi ki...

mis gibi olmuş. çok canım çekti şimdi. ayıp sana.
bir de yandaki stickman resmi çok hoş olmuş.
hayırlı ola.

Lulu dedi ki...

Aman Allahım!Hepsini sen mi yedin Stickcim?Miden bulanmadı mı?Afiyet olsun ama sonra acillik olmanı istemem.
P.S:Ön taraftaki bıçağı beğendim.Çok keskin görünüyor.Böylesi keserken can yakmaz ama kesilen yer sonradan çok acı verir.

annemineli dedi ki...

İşallah bir dahaki tahin pekmezli ekmeğini isteğin umutlarla yiyabilesin.SEvgilerrrrr....

stickman dedi ki...

o zaman napıyosun, hemen mutfağa koşup dilim dilim yaşıyosun hayatı Sycorox. ha evde tahin-pekmez kalmadıysa bana hokkalı bi küfür savurup çıkarsın artık mutfaktan :p

ChouNuR, bıçak neyin peki? amcaoğlun felan olmalı :p afiyet olsun.

banyosuyu, o dediğin alacalı bulacalı anı çok iyi biliyorum ama o fazla uzun sürmüyoki. pekmezi dökünce zaten pekmez tahinin içine giriyo böyle. tahin pekmezi yutuyo adeta. nutellanın tadını bilsem bi kıyaslama yapardım ama hiç yemedi bu yiğit nutella. tadmadı, yaşamadı öyle şeyler :p

kedi zenci, o ekmek bıçaa ya :D ekmeği dilimledim ben onunla. niçin 4 sene ajanlık yaptığını anladım şimdi. uyduruyorsun sen :p ama bi ajanında her zaman şüphe içinde olması gerekir tabi sende haklısın. sana bi kavanoz tahin gönderiyim unutalım bu olayı ajan Smith! o bıçağı görmemiş ol? bi kavanoz tahin. iyi düşün.

ya nutellayı da bu kadar dışlamayalım ayine-i devran. sonuçta fındık sattığımız insanlar. ülke ekonomisi için önemli olduğunu düşünüyorum.

evet hepsini ben yedim nymphea. ve daha da yedim :( çok mu yiyom ben ya :( çok yiyom evet.

Eternal, cıııkkss olmaz öyle. 1,5 kaşık tahine 1 kaşık pekmez çoook çoook fazla olur ya. sırf pekmez tadı gelir ondan. 1,5 tahine, çeyrek kaşık filan anca pekmez dökmeli. canın çekmiş ama iyki penis çorbası şeysini görmüşün, resmini :p bu iştahını kaçırmıştır.

ühühü Larien, yok mu ki evinizde tahin. fakirsiniz sanırım :p allah belamı versin, çok kişinin canını çektirdim valla. bunun için fazladan yanacam cehennemde. neyse özür ya :( tişkürler resmi beğendiğin için.

luluuuu :( ya çok değil ki bu. 7 dilimcik bişey. bu bi ekmeğin yarısıydı. tamamını yediğim zamanlarda oldu bir defada. midem sağlam sanırım. bişi olmuyo bana. çok değil bence bir ekmek tahin-pekmez yemek. tam doymalık aslında benim için. tabi senin minik miden için iki dilim yeterde artar bile demi :) ehihih, minik mide :p bu arada bıçaklara olan ilgin beni hafiften tırstırmıyor değil. laflara bak lafalara. tarantinomusun mübarek :D

tahincinin iyileşmesine bağlı annemineli :) inş. gelecek o günler :) teşekkürler.

puck-robin dedi ki...

hamur kızartması , tahin pekmeze batırılıp yenirse lezzet patlaması olur benden söylemesi.

Finduilas dedi ki...

çok güzel gözüküyolar ama ya. allahım yarebbim. canım çekti yemnederim.

stickman dedi ki...

hamur kızartmasını ben peynirli severim be puck. üstelik bi de acıya batırırım. ama yeni tadlara da açığız tabi. tahin-pekmez olduğu vakte denk gelen bir hamur kızartması zamanı denicem bunu :)

varsa evde üşenme git bi kaç dilim sür ye Finduilas ya, valla herkesin çok feci canı çekti vicdan yaptım bende hemen yeni yazı yazdım ilk o gözüksün diye :D gerçi o yazının sonunda yine gözükecek ama işte ne bileyim. kendi vicdanmı rahatlatmaya çalışıyom sanırım :p

Lulu dedi ki...

Stickcim,benim takıldığım ekmeğin miktarı değil tahin-pekmez ikilisinin ağır oluşu.Hele bu ara biraz kan kaybettiğim için annem elinde pekmez kaşığıyla pusuda bekleyince iyice midem kalkıyor.Ama desen ki bir ekmeğin içine peynir,
salatalık,domates,kıvırcık azcık da taze soğan koydum yarısını ister misin bak o zaman görürsün minik mideli Lulu yarım ekmeği nasıl götürüyor:D

stickman dedi ki...

ohh yarasın luluma yarım ekmek sandviç ama bu ne kan kaybetmesi?! nası ya? noldu? bak bıçaklar falan filan diyosun, sonra kan kaybettim diyosun? kendimi kesiyorum filan deme şimdi bana? noldu :(