7 Mart 2010 Pazar

portakal nasıl yenir?

yıllardır bu şekilde portakal yemiyordum. farklı ve süper bi portakal soyma yönetmim vardır benim ama sıradışı bişiler yapıyım dedim ve yıllar sonra ilk defa bu şekilde dilimleyerek yedim portakalları. biraz uğraştırıcı ama emeğinizin karşılığını alıyosunuz. bu şekilde yemek çok zevkli. bi de dudaklarınızın kenarlarında hafif bi yanma hissi oluşturuyo. o hisse bayılıyorum. bu şekilde 3-4 portakal yedikten sonra sevgilinle öpüşeceksin. muhteşem olur. ımmmhh portakal kokulu böyle miss gibi, yana yana, ateşli!















farklı bi düşüncem daha var aslında. çok büyük bir ağzım ve güçlü bi çene yapım olsa da portakalları şöyle teker teker atsam ağzıma, patır patır yesem ne güzel olur. keşke olsa bu. fındık yer gibi portakal yiyosun düşünsene. yada portakallar artık öyle küçük küçük, böyle misket büyüklüğünde üretilse de gerçekleşse şu isteğim. böyle kabuğuyla filan yiyeceksin ama. ısırdıkça patır patır patlayacaklar o minik portakallar ağzının içinde. ne güzel olur şeker gibi. genetiğiyle oynayında yapın bunu sayın meyve genetikçileri. burdan size sesleniyorum. bana minik portakallar yapın.

8 yorum:

Üfürükten Prenses dedi ki...

ben hep fotoğraftaki stilde yerim..
Pek temiz bir yöntem değil ama zevkli.
insan portakal yediğini anlıyor böylece :))

MOMOL dedi ki...

görüntü çok hoş...uğraşa değecek cinsten; ama yalnızken bunu yapmalı, ev ahalisiyle olunca tüm eziyeti sen çekersin; onlarsa bi dakkada hominigırtlak götürür...

Zeugma dedi ki...

Portakalın o acı kabukları ağzını yakacak,ne yapacaksın o zaman? :))

Annene söyle de reçel yapsın sana stickçocuk...
Portakalları hiç soymadan kaynar suda 5 dk haşlayacak o acı suyu süzecek. bu işlemi 2-3 kere tekrarlayacak ama..
Sonra da senin şu fotodaki gibi doğrayıp ya da onları da ikiye bölüp şerbetle kaynatacak..
Miss gibi oluyor stick, denesin annen.
Zaten görünce aklıma geldi...
Bahaneyle seni de gördük :DD
Hadi bye bye !!

Larien dedi ki...

tahin pekmezli ekmekler, portakallar filan.
yakında mutfağınıza saldırı gelicek haberin ola.

bossa nova dedi ki...

bu kadar GDO dostu görmedim argadaş. Misket kadar portakal diyo yahu hiç yakıştıramadım cık cık...
Beeeyle ye sen bak beeeyle güzel o portakal.

stickman dedi ki...

öyle valla Üfürükten Prenses, çok suyu akıyo bi de yapış yapış oluyo eller. ama çok zevkli işte ya :) aslında birazda üzülüyorum bi miktar suyu boşa gidiyo diye. iyisimi bi pipet bulup, tepsiye akan suları içmek lazım :D

ayyneen öyle MOMOL ayynen öyle. ben de hep yalnızken yapıyorum. ya değilse valla, dur bi tane alıyım, neyse bi tane daha alıyım filan derken bana kalmayabilir :D

Zeugma!!! Zeugma!!! Zeugma!!! ablam nerelerdesin sen ya? hııı? nerelerdesin? bak valla diynee çekerdim de dua et büyüğümsün, ablamsın. diyneğilen döverdim yoksam. teee ne zamandır hiç gelmiyosun benim bloga :( düşünüyom böyle ara sıra ya niye hiç gelmiyo Zeugma ablam acaba diye. üzülsem mi sevinsem mi bilemiyorum. acaba antidepresana ihtiyacı yokmu ki, mutlu mu ki diyorum seviniyorum ama bi taraftanda üzülüyom gelmediğin için. hani iyileştikten sonra aldığımız ilacı diğer ilaçların arasına bi poşete koyar kaldırırız ya. aynı o ilaç gibi hissediyodum kendimi :p heuhee :) eski günlerdeki gibi gel be ablam :)
portakallar konusunda ben şöyle düşünmüştüm. hani kabuğu acı olacak evet ama içi tatlı ya, ikisi birleşince böyle mayhoş ilginç bi tat olur diye düşünmüştüm :) portakal reçeli tarifi için çook teşekkürler, söyleyim anneme. ama reçel yapımı sırasında acaba haşlanmış portakalın tadı nası oluyo ki diye merak eder yerim ben onları :D aslında kolaymış, üşenmesem ben bile yapabilirim portakal reçelini :) yine gel haa, tamam mı topraaam :D o bye bye'ı da sevmedim. uzun soluklu bi gidişin son sözleri gibi. ablasız koma stick kardeşi.

heuhee Larien, buyur gel dicem ama sen gelene kadar ne tahin-pekmez kaalır, ne portakal. hee pardon, portakalın kabukları kalır. sende sinirden gözüme sıkarsın o kabukları :D

bossa nova beeeyle de güzel tabi portakallarımız ama istiyorum baneenee. beeeyle misket gibim misket gibim yiycem. nasıl olsa kanser olacaz yani ne farkeder. misket poootakal isterim! gedeoolu gedeooolu.

CHAOTIC dedi ki...

Off canım çekti... :/

stickman dedi ki...

bi koşu mutfağa o zaman CHAOTIC :) canımızdır portakal, c vitamini depomuz. bi de elmayla ilgili böyle bişi yazayım. ilkokul ikinci sınıfta amasya elması olmuştum ben. şiir hala aklımda;
amasya elmasıyım
meyvelerin hasıyım
al kırmızı yanağım var
beni yersen kan yapar
amasya amasya amasya!
(amasya'yı ben ekledim şiirde yoktu) :p