3 Mart 2010 Çarşamba

süt

arada sırada, yıllar önce popüler olan ama söylemek istemediğim bazı şarkılar dilime takılıyor ya, hemen mutfağa koşup 1 litrelik market markalı yarım yağlı UHT süte abanıyorum. ancak o sayede kendime gelebiliyorum. sağol market markalı 1 litrelik yarım yağlı UHT süt. saol sağlıklı ambalaj. iyi olanı koruyan tetrapak saol. iyki homojenize edilmişsin ki yağın üstte birikmiyor sevgili market markalı süt. seni çok seviyorum. ve ben, ambalajın açıldıktan sonra en fazla iki gün buzdolabında saklıyorum seni. gerçi en fazla 2 saate dibini görüyorum, görmezsem rahat edemiyorum, hep aklımın bi köşesinde oluyosun ama olsun. yine de o boş kutunu iki gün buzdolabında bekletiyorum. ne olur ne olmaz. adamlar uyarmış neme lazım. hoşçakal sevgili UHT süt. ve inekler. siz inekler evet. türkiyenin güzel inekleri! memelerinden UHT yarım yağlı süt akan inekler; ben en çok sizi seviyorum! en yakın zamanda sizi ahırlarınızda ziyarete geleceğim. sizlere taze otlar ve sapsarı samanlar getireceğim. ayrıca oyuncak bi tren alacağım size, dairesel rayları olan. sıkıldıkça bakarsınız. memelerinizden öpüyorum canlarım. oyyhh ağzıma süt geldi.

2 yorum:

ChouNuR dedi ki...

gece yatmadan önce iç sağlıklı sütleri ooh yarasın sidikmın :P

stickman dedi ki...

artık onun zamanlamasını ben ayarlayamam. sabah kalkınca mı olur, akşam yatmadan mı olur. şarkı ne zaman takılırsa dilime o zaman içerim :)