10 Mart 2010 Çarşamba

buyrun

  • ben uyandığımda, acil bi işim yoksa böyle yatakta yatıp 10-15 dk mayışmayı çok severim. öyle uyanır uyanmaz kalkmam. ama benim o mayışma anımda odaya başka biri girerse hiç bi neden olmadığı halde hemen uyuyo numarası yaparım. ne manyaklık demi? hiç bi neden yok ama yapıyorum. bi de aksi gibi tam o ara bi yerin kaşınır ya, dayanabildiğim noktaya kadar dayanırım. dayanamadığım an böyle ıımmhh ııggg yaparak uyuyomuşda kaşıntıdan rahatsız olmuş ve kaşınan yerine abanıp hayvan gibi kaşıyan insan numarası yaparım. bi de yine bu uyuyo numarası yaptığım an odaya giren kişi beni uyandırmak için geldiyse öyle hemen uyanmam. hişş stick, uyan hadi stick dediğinde, ıımhhh ımmmggg noluyo ya, hııı nee? ımmggg yavv tamam. ıımmgg. sanki derin bi uykudan uyandırılan insan numarası yaparım. hatta bazen uyanamıyomuş numarası bile yaparım. uyanmam. sonra o kişi odadan çıktığında yorganın altına girer kıkır kıkır gülerim :p bazen yine bu uyuyo numarasını yaparken aklıma çok komik bişi gelir, tutamam kendimi kahkahayı bi patlarım. tabi odadaki insan şoklarda :D yaşıyom işte böyle şeyler.
  • hani tatile giden akraba evinin anahtarını size bırakır ya, arada bi kontrol et, çiçekleri sula filan gibisinden. işte ben o durumda o eve gittiğimde kendimi hırsız gibi hissediyorum abicim. çünkü o akrabanın oturduğu mahallede tanınmıyorum. bahçe kapısını açıp girerken filan sanki tüm mahalle beni izliyormuş gibi hissediyorum. sonra eve girince böyle her an biri içeri giriverecek ve napıyon lan sen burda! haaa! kimsin lan sen! haaa! pis hırsız! polis çağırııın! diyecek gibi geliyo. öyle bi tedirgin, öyle bi tırsa tırsa giriyorum eve. parmak uçlarımda yürüyorum ses çıkarmayım diye. bi de hiç bişeyi bozmamaya çalışıyorum. mesela mutfak kapısı kapalı bırakılmış ya. girip çıktıntan sonra yine kapatıyorum kapıyı. yürürken halı biraz kaydıysa filan düzeltiyorum eskisi gibi. her ihtimale karşı da savunma cümlelerimi kafamda hazırlıyorum. valla hırsız değilim ben abi, babamın dayısıgilin evi bura. valla akrabayım ben. al bak anahtar bak. valla bak iyi insanım ben.
  • amerikan polisinin araç içinde koca koca bardaklarda içtiği kahvenin tadı bambaşkadır bence. bi kere her an ihbar gelebilir, o tedirginlikle daha bi nefis gelir kahvenin tadı. tabi ihbar gelince o kahveyi camdan fırlatmanın tadı kahveyi içmekten bin kat daha güzel. sırf bunun yapmak için bile amerikaya gidip, polis akademisine katılır insan. (küçükken polis akademisi filmini çok izledim)

6 yorum:

I believe, i can fly dedi ki...

başkasının evine girince hırsız gibi hissetmek değil de benimki başka bişi his. mesela bi keresinde teyzemdeyim o gün de bööle kalabalık düğün dernek bişi var buzdolabında yer kalmayınca alt komşusu anahtar vermiş teyzeme ben evde yokum ama sen işini gör diye. buzdolabından alıncaklar vardı beni gördü. eve girdim ama nası utanıyom nası utanıyom başkasının evine girdim diye. böyle evin içinde mutfağa doğru ilerken bakmamaya çalışıyom etrafa nerdeyse bi elimi gözüme hafif siper etcem öyle. buzdolabını açıyom bakmadan elimle yokluyom içini yani o derece. sanki birini banyoda çıplak yaklamışım gibi. olmamam gereken yerde olmamam gereken zamanda bulunmuşum gibi.
yabancı ev paranoyaklığı

stickman dedi ki...

heheuhee :D abartmışın ama sende, nası bi manyaksın sen :p bi de senden önce eve o ev halkında biri girmiş olsaydı ne fena olurdu. adam oturuyo evinde, gayet rahat bi şekilde belki :D ve kapı açılıp hiç tanımadığı biri giriyo. oy oy oy :D

'Berrin' dedi ki...

1 ve 2. şıkka aynen katılıyorum:)

bossa nova dedi ki...

ah o numara olayı yok mu ne severim oysa ki fekat bu nuramı biliyo artık annem o yüzden nefes almadan bossa bossa bossa bossa bossa bossa bossa bossa bossa bossa bossa bossa bossa bossa bossa bossa bossa bossa bossa bossa diyo artık nereye kadar katlanırım diye en sonunda pöf deyip kalkmak düşüyor bana da. Sizinkiler daha ayıkmamış ondan. Bence saltanatın fazla sürmez stick:)

quare dedi ki...

Yataktan kalkmama durumuna bir başka örnek şudur ki, tarafımdan pek tavsiye edilmez. Eğer bir rüya görüldüyse ve o rüya "güzel" sıfatını hak etmişse, yataktan kalkmayarak hatta uyumaya çalışarak aynı rüyanın devamını görmek arzulanır. Çoğu zaman başarılır da. Bazen rüya bir diziye döner ve diğer bölümünü sonraki uykuda görebilirsiniz. Tabi o görülen şey rüya mıdır orası tartışılır.

Hay ben o amerikan filmlerinin... Ben o filmler yüzünden güzelim rüyalarımdan oldum. Rüyamda ajan oldum, olay yerini incelemeye gittim. Hatta cinayet mahaline girmeye çalışırken beni engellemek isteyen yeni yetme polise "hey adamım" diyerek yumruk attım. Solak olmadığım halde sol elimle adamı yere devirdim. Ve solum da pistir haa dedim. Yaptım bunları evet. O kahvenin tadına da sonraki rüyada bakarım artık. Hayırlısı.

stickman dedi ki...

23 yıldır sürüyo saltanatım bossa, artık yok olsa bile üzülmem. 23 yıl dile kolay. keyif dolu 23 yıl. onu ayıksalar bile başka bişi bulurum ben :)

dizi dizi rüyalar hee quare :) en sevdiğim tekniktir o. istisnasız hergün uygularım. senin rüyalar da muhteşemmiş. ben bi ara yazıyodum rüyalarımı. manyakruyalar.blogspot.com'da. sonra baktım ki toplum sağlığı açısından ufak ufak tehlikeli gelmeye başladı. bıraktım.