30 Mart 2010 Salı

kediler şerefsizleşti!

şu çok sevdiğimiz minik canlılar kedilere son zamanlarda tuhaf şeyler olmaya başladı. biz size o kadar yemek verelim, o kadar sevgi verelim (hayvan sevgisini vurgula) , sen gel bizim üstümüze atla. olacak iş mi bu. hiç öyle mart ayındandır filan demeyin çünkü bu olanlar mart ayından çoook önce olmuştu. geçen yaz bi gece yolda yürüyorum böyle, kimlik bunalımı yaşadığını düşündüğüm ergen bi kedicik, kapkaranlık bi yerden bi fırladı, koşa koşa üstüme geldi, böyle üç metre kala bi zıpladı. iki metre havada süzüldükten sonra bana bir metre kala geri bastı. koşarak kaçtı. yine kışa doğru başka bi kediyle istenmeyen bi olay yaşadım. böyle bi akşam bisikletle bi yerden geliyorum. bu benim baya bi önümde sakin sakin yol kenarında yürüyo. beni duyunca bi an kafasını arkaya çevirdi. beni gördü ve durdu. gözgöze geldik. bakışlarından hiç hoşlanmadım. sonra böyle kafasını eğip alttan alttan bana baktı ve geriye doğru gerildi. ben sanıyorum ki korktu yavrucağız. ama ne şerefsiz çıktı o. o şekilde bekledi, bekledi tam ben bisikletle geçiyorum yanından hooop bu bi uçtu önüme. aniden bisikletin dümenini kırmak zorunda kaldım. ona çarpmamak için düşüyodum nerdeyse. derdi neydi, niye böyle psikopatça bi hareket yaptı bilmiyorum. e bi de inşaatdaki kedi olayı vardı, hatırlarsınız. çıkmış o inşaata benim odamı gözetliyo bak bak terbiyesiz pisliğe.

ama artık hepsi geride kaldı. artık benim Adolf'um var. kendisinin Adolf Hitler'in bir çeşit reekarnasyonu olduğundan şüpheleniyorum. yada tarantinonun soysuzlar çetesi filmindeki Albay Hans Landa gibi bi nazi subayının geri gelmiş ruhu olabilir. niye diceksiniz. dersiniz bilirim. hiç çekinmezsiniz bu konularda ve direkt bi niye yapıştırıverirsiniz. itiraz etmeyin. diyosunuz işte. kabul edin. evet -niye! diyorum diyin! dediniz demi. o halde cevap vereyim.

bizim bi arkadaşın komşusunun köpeği doğurmuştu böyle 5-6 tane yavru. bende dedim ki arkadaşa. lan dedim, ben yavru hayvanları pek severim, o minik ağızlarını yirim. gidip sevelim onları dedim. gittik işte. ben ilk bunu aldım elime ve alır almaz bi nazi selamı çaktı. hatta belli belirsiz çıkardığı seslerden heil hitler dediğini duyar gibi oldum. işte o an dedim ki arkadaşa, olum bu köpek nazi doğmuş. bunun adı adolf olsun. ve o anda flashlar patladı. artık kedilere karşı vereceğimiz savaşın propagandasında kullanmak üzere müthiş bi fotoğrafımız olmuştu. bu fotoğrafı afiş haline getirip mahallenin dört bi yanına astım. burdan o şerefsiz kedilere sesleniyorum! bittiniz olum siz! adolf'u saldım üstünüze. herif nazi. valla sıçtınız siz. bi de eti senin kemiği benim dedim sizin için. duyduğuma göre satanistlerle de müttefik olmuş. artık adolf size napar varın siz düşünün sayın kedicikler. normal mi öldürür, yoksa kendi çapında bi çalışma kampı kurup orda bi deri bi kemik kalana kadar çalıştırır mı sizi bilemem. şaka len şaka seviyom ben sizi. güzel güzel oynayın adolf abinizle. ama bi daha da pislik yapmayın bana! tamam mı?! yoksa adolf'a söylerim, öper sizi. hadi bakiim.

9 yorum:

puck-robin dedi ki...

Ay allahım bu nasıl bir tatlılıktır (kızsal sevgi viyaklamaları eşliğinde).
Kediler biraz psikopat oluyorlar, benim 5 tane vardı, kızınca beni jülyen usulu doğruyorlardı saykolar :/

Larien dedi ki...

inşaattaki kedi pek sevimliydi ama.

'Berrin' dedi ki...

adolf bu resimdeki mi :)
cinsi ne özellikli bi köpeğe benziyor kırma değil gibi:)

I believe, i can fly dedi ki...

etrafta yavrusu neyim varsa seni bisikletli potansiyel tehlike olarak görmüş ve önlemini almak istemiş olabilir...

yadaaaa

tipini beğenmemiştir ((:

LoveMeorLeaveMe dedi ki...

ayy benm üstüme kedi atlasa günün geri kalanını hastanede geçirirdim :D bu aradaa seni mimledimm eğer mim cevaplıyosan, konu güzel :)

stickman dedi ki...

hey maşşallah 5 tane kediye bakmak zor iş be puck. normal karakterde canlılar olsa neyse de psikopat olmayanı yok :D

zaten sevimliliğini kullanarak inşaata girmiş olmalı Larien. ama o sevimliliği pis bi ajan olduğunu anlamama engel olmadı tabi. ha ha ha!

evet Berrin abla ta kendisi. elime alır almaz nazi selamı çaktı ve o anda da flaşlar patladı yazdım ya :) türünü bilmiyorum valla pek anlamam işin o yönünden ama böyle bi efe efe bakıyo hakkaten :)

yok pengu yok, hiç öyle yavrusu olacak tipte biri değildi. belli bu kafayı çekmiş öyle dolanıyodu yollarda. ayrıca kurban olsun o benim tipime :p

LoveMeorLeaveMe, yavrucuğum sen canına mı susadın :D stickman öncülüğündeki anti-mim timini hiç mi duymadın? bu yaptığın resmen intihar girişimi :) buraya tıkla ki nasıl canına susadığını görebilesin :p

'Berrin' dedi ki...

adolf ne alemde, nerede bakıyorsun ona..

stickman dedi ki...

bilmem ki :D adolf arkadaşın komşusunun köpeğiydi. o an da zaten benim adolf'u ilk ve son görüşümdü :D ah bi bahçeli evim olaydı da ben bakaydım adolfuma, canıma, ciğerime :)

LoveMeorLeaveMe dedi ki...

ay annecimmm tamam ya pardonnn sustum :)))