29 Ağustos 2009 Cumartesi

"gezen ve sunan CEREN ALA"

kanal 24 de Sırt Çantası diye bi program var ve onu CEREN ALA diye bi insan sunuyo. oh ne ala! :p özür dilerim bi an için tutamadım kendimi. heh ne diyodum. CEREN ALA. o insan çok iyi biri lan ben çok sevdim onu. çok doğal ve rahat bi insan kendisi. hatta yakında CEREN ALA kankam olsun diye bi başlık açabilirim. diğer gezi programları gibi değil bu ya, çok samimi. mesela gittiği yerdeki fiyatları filan direkt sorup öğrenip söylüyo size. samimilik adına verebildiğim tek örneğe bak! fakirim lan napıyım. gerçi programa daha iki defa denk geldim. doğal olarak daha iki defa izleyebildim. gezi programları artık öğğğqqq getirdi ama bu CEREN ALA üslubu hatrına izlenir bence. he bi de CEREN ALA arkadaşımız karşısında kim olursa olsun kaç yaşında olursa olsun sen modunda ve ismiyle hitap edebiliyo. mesela 50 yaşında Hasan isimli bi amcamızla konuşurken, naber lan haso diyebiliyo. öpüyoruz biz onu. hasoyu değil Ceren'i. (başlık, program sonu jeneriğinden alıntıdır, o cümleyi kurana saygı duyarım ben)

5 yorum:

•düşler kon∫erves¡• dedi ki...

. .evet bende izliyorum denk geldiğinde ve tarzı güzel :o)

Okyanu∫takί rüzgar ~ dedi ki...

bence bana benzettiğin yanı samimiyeti yoksa çikin lan bu :P :D

cereni öpüyoruz evet..

Merve(mj*) dedi ki...

ben hiç denk gelmedim.Ama tv8 de gülhanın(sanırım gülhandı) galaksi rehberi var ona denk geliyorum nedense o da anlattığın gibi.baya güzel=)

sanırım bende ilerde ceren olacağım ama sadece "gezen" bölümüyle x)

ZggyPop dedi ki...

mukemmel bvir programdı sanırım artık yok :(

Adsız dedi ki...

Ben almanyadan sevgi, gercekten cok guzel bir blog, eger twitter veya facebook sayfasi varsa hemen
ekliycegim.