2 Ağustos 2009 Pazar

pazar kahvaltısı

ımmmıhhh miss miss.

16 yorum:

Deniz dedi ki...

Ben de o saplı bardaklar da çay içmeyi seviyorum. Afiyet olsun :)

Pilli-Cadi dedi ki...

alacagin olsun stick.
gözükme gözüme:(

*Asi-yeah* dedi ki...

This is unfair stickman!

âyine-i devrân dedi ki...

afiyet olsun diyeceğim olmuştur zaten stickman :)

chocolate's lover dedi ki...

kahvaltıyı yapmama rağmen gene acıktırdı bu post beni..

::puck-robin:: dedi ki...

off o sucuklu peynirli ekmeklere bayıldımmmmmm mmmmm

öykü dedi ki...

nefıs gorunyor

ozgurruya dedi ki...

Süper kahvaltı.

stickman dedi ki...

onları sapından ziyade büyük olduğu için seviyom Deniz, eskiden o küçücük bardaklarda nası içiyomuşuz hayret ediyorum.

Pillii :( kızma ki bana :( ühüühü, seninde avatarında bi sürü çikolata var ama :(

diil asi yeah haksızlık diil ya, senin hayatında da benim yaşayamadığım güzellikler vardır eminim. seninde köpeğin var mesela ama benim köpeğim yok. o yüzden böyle bi kahvaltıyı hak ettim. ödeştik bence :p

oldu valla âyine-i devrân, çok lezizdi.

bu görüntüler ölüyü bile diriltebilir chocolate's lover :) yalnız bu postun üstüne hemen yeni şeyler yazmam ve bunun arşivin derinliklerine gitmesi lazım. yoksa hiç birimiz için iyi olmayabilir.

sen bayıldın puck ama ben naptım? yedim ki ben onları :p

nefis görünmekle kalmıyo öykü, bak ya valla baktıkça yutkunuyorum yememe rağmen. bi gün hepinizi toplayıp sizede yapacam bundan. biraz zor gibi gözüküyor ama cennette yaparız bence böyle bi organizasyon.

süper kahvaltı biraz hafif kalır bence ozgurruya böyle ne bileyim, mega kahvaltı, ultramegasüperötesi kahvaltı filan dememiz lazım :D

*Asi-yeah* dedi ki...

Ama köpekle yemek bir tutulmaz ki yaa...
Senin en sevdigin yemek Konya tandiri bir tarafta olsa, sevimli bir köpek de diger tarafta olsa... Hangisini tercih edersin?

stickman dedi ki...

konya tandırı :D ama sonrada köpeği severdim :D

*Asi-yeah* dedi ki...

Ben de aynen öyle iste. Food first. John comes from the Bosphorus, right? (can bogazdan gelir, ha ha ha) :D

ares dedi ki...

çok obursun olm.ailen seni nasıl doyuruyo ?

stickman dedi ki...

ares!!!
puahahahaha :D puahauahuahauaa :D
blogdaki yazıların çoğunun yeme içme üzerine olduğunu, kıyısından köşesinden bi şekilde yemekle bağlantılı olduğunu ve bu yüzden ne kadar sığ bi insan olduğumu düşündüğüm bi zamanda + hayvan gibi tıkınmakla geçen bi gecenin ardından (çok acıkmıştım dün sabahtan beri bişi yememiştim + fena spor yapmıştım), sabah böyle bi yorumun geldiğini görmek beni gülmekten yerlerde kıvrandırdı :D

o kadar da obur değilim aslında ya :D can sıkıntısına yemeğe vurduruyorum bazen. bi de burda sürekli yemekten filan bahsettiğim için 24 saat yemek yiyen biri sanılıyorum galiba :D tamam hadi tamam normal bi insandan biraz daha fazla yiyorum diyelim şuna. ailem nası doyuruyo benii? babam ekmek filan alıyo işte, annemde yemek filan yapıyo, öyle geçinip gidiyoz :D

puahuahaa :D hala gülüyorum ben :D

ares dedi ki...

bişi değil bloğunu okuyup okuyup fena acıktım olm.evde ekmek de yoktu.sabahın köründe sikseler ekmek almaya gitmem senin yüzünden aç karnına bi ton su içip uyudum.bi daha olmasın.okuyucularını da düşün lan.hiç olmazsa yemeklerin üstüne sansür bantı bişey koy da tahrik olmayalım.daha ne diyim yine de afiyet olsun bari:P

stickman dedi ki...

sansür bandı iyi fikir ama stickman ile yaratıcı, yoktan varedici yemek tarifleri bölümünde öyle bi coşkuyla anlatıyorum ki tarifleri, monitörü kemirmeye başlayan insanların olduğuna dair duyumlar aldım :p bu gidişle ulaştırma bakanlığı bloguma erişimi engelleyebilir :p