9 Ağustos 2009 Pazar

sen, sen misin?

geçen gün tv de biri dedi ki, cennette görmek istediğimiz kişileri görebilecekmişiz fakat onlar gerçekten orda olmayacakmış. yani gördüğümüz kişi onun birebir aynısı olacakmış fakat o olmayacakmış. e şimdi ben biliyom bunu. hiç bi anlamı kalmadı yani :( anlamıyom abicim ben bu işleri :s

6 yorum:

ayci dedi ki...

eger ayni programdan bahsediyorsak fatih altaylinin verdigi cevap:

"AAa ama sahtekarlik buuu!"

:D :D :D

stickman dedi ki...

evet ayci, aynı programdan bahsediyoruz :D öyle demişti demi :D heuhee, burda fatih altaylı'ya katılmamak biraz güç :D

UndefinabLe© dedi ki...

Cennete gidemeyeceğim için peroplem teşkil etmiyo sanırım (= Çok eğlenceli ((=

-D-

Damlo dedi ki...

teketek
cübbeli ahmet hoca :D:D:D

::puck-robin:: dedi ki...

Ben kendini görmek isterim öyle imitasyonunu değil. O zaman cehennemde açık görüş olsun kendisini görelim dimi dimi?

bossa nova dedi ki...

aşkolsun stick hadi sen öğrendin bize niye söylüyosun hayallerimizi yıkıyosun:(