14 Ağustos 2009 Cuma

ilk defa başlık sıkıntısı çekiyorum ama kimin umrunda

  • şu blog aleminde bile yapayalnız olduğumu geçen gün anladım. tivitırda ; "blog okuma listesi şeysi varya hani blogger kumanda panelinde. işte benim orda hiç bi blog çıkmıyo ha. bozulmuş. nolacak şimdi?" yazdıydım. bi kişi bile çıkıpta, vahh vahh stick gardaş sorma yav benimde öyle oldu. üzülme yav düzelir ki, yada boşver hadi öpüşelim , demedi. iplemediler lan. hayat acııı, hayat zaaaliiim...
  • "sen kimin oğlusun?" eskiden böyle sorular soran insanlar vardı. sen kimin oğlusun ne demek ya? yani napacan ki? sanane? hem bi çocuğun buna cevap vermesi ne kadar zor. şimdi ki aklım olsa; "babamın oğluyum lan yarraaam ne var?" der geçerdim. ama o zaman düşünüyosun işte, lan söylesem mi ki? tanımıyomda adamı? ama iyi biri gibi. bi de sadece isim olarak mı söylesem yani. yoksa isim ve soy isim mi kullansam. bi de niye hemen babaya yöneliyosun ha çocuk. "annemin ve babamın oğluyum" da çok güzel bi cevap olurdu aslında. ne tip insanlar var. ben hiç bi çocuğa kimin oğlusun kimin kızısın diye sormam. manyakmıyım ya, tohumuna para mı saydım sanki, allaaah allaaah bak nası sinirlendim ya!
  • üniversite 1. sınıftayken yani bundan 5 sene önce (allahıma yaşlanmışım) amasyalı bi arkadaş vardı, ona şöyle bi soru yönelttim. ya adamım, bu çamaşır yıkama olayını filan nası hallediyosun? gelen cevap aynen şu şekildeydi; "yıkamıyorum" bu cevap üzerine sessiz kaldım ama beynim düşünmeye devam ediyordu. hadi dış çamaşırlar neyse de o iç çamaşırların hali? off, hayal edebiliyo musunuz? etmeseniz daha iyi.

5 yorum:

nymphea dedi ki...

Stickmancigim, tivitir olayina hic alisamadim, yoksa seni o platformda yalniz birakmaz idim:)

Bana da yaylada sen kimin kizisin yerine kimlerdensin? diye sorarlardi, ben de sinir olurdum ama genelde boyle bir soruya dedemin adini verirdim (bak simdi dusununce komik buldum:)

3. konuya bulasmadan direkt gecmek istiyorum:)

::puck-robin:: dedi ki...

Bizim oralarda da "sen kimin kızanısn?" derler :D

•düşler kon∫erves¡• dedi ki...

. .twitter' a arada baktığımdan görmedim ühüüü. ..ha ha evet yurdumun acayip sorularından biri de yurdumun derken düşünce sardı boğdu beni :o) acaba hollandalı birisi ya da japon birisi de sormamış mıdır 'sen kimin oğlusun' diye hım ama onlar her dakika sormuyorlardır sanırım :o) . .ııyyy yıkamıyorum cevabı çok kötüydü

stickman dedi ki...

ihihi saol ki nymphea :)
kimlerdensin demek yine o kadar uç bi nokta değil ya, ama dedenin adını vermen hakkaten komik :D möhürcülerdenim, oyuklardanım filan demen gerekiyodu.

puck, seninkinde de en azından bi böyle şirinlik var yani, kızanısın diyo ama sen kimin oğlusun ne ya? :D

farklı milletlerin bu konuya yaklaşımını aklıma düşürmez olaydın düşler konservesi :D şimdi yabancı filmleri izlerken kendimi tutamayıp bu konuyla ilgili adamlara dublaj yapmaya başlıcam film cacık olcak :D

semmy dedi ki...

blog aleminde yanlız olmadığını kimse beyan etmemiş, kendimi açıktan gösterme pahasına da olsa yanlız değilsin okunuyorsun diyorum....